Administrativ stjärna till global modegigant

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vi på Perido söker nu en administratör till en av våra kunder. Med butiker över hela världen har de etablerat sig på den internationella modemarknaden och beskrivs som en attraktiv och spännande arbetsgivare. I denna tjänst kommer du att arbeta på deras huvudkontor beläget strax söder om centrala Stockholm.

I rollen som administratör arbetar du i nära samarbete med dina kollegor inom teamet. Dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen att säkerställa att företagets produkter har rätt kommersiell information. Du kontrollerar, uppdaterar och registrerar informationen och ser till att allt är korrekt. Utöver detta ingår andra administrativa uppgifter som teamet kan behöva stöttning inom. Arbetet sker på både svenska och engelska så här får du chans att glänsa i dina språkkunskaper.

Vi tror att du som söker denna tjänst trivs inom administration och har förmåga att arbeta med stundtals repetitiva uppgifter. Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter, har driv och arbetar bra i ett högt tempo. Vidare trivs du med självständigt arbete såväl som samarbeten och du har ett prestigelöst förhållningssätt.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-12-14

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administrativ roll
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Kunskaper inom Hybris e-commerce

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2018-04-06. Tillträde 2018-01-02.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en administratör på jakt efter en ny utmaning? Stämmer ord som strukturerad, ambitiös och snabblärd in på din person? Låter det lockande att arbeta i en stor internationell organisation? Då kan det här vara uppdraget för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16260SP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-12
Ange följande referens när du ansöker: 16260SP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3853894

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: