Administrativ stjärna med god servicekänsla
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du arbetat inom administration i några år och gillar att vara den som upprätthåller ordning och struktur? Är du snabblärd och har lätt för att sätta dig in i sammanhang som är nya för dig? Vill du bidra med din administrativa skicklighet på en mindre myndighet? Läs vidare!
Publiceringsdatum2016-08-25BeskrivningPerido söker en administrativ assistent för ett konsultuppdrag hos en liten myndighet inom området för utbildning. Detta är en administrativt stödjande roll som passar dig som gillar att hålla ordning och reda samt ge service. Myndigheten håller till strax norr om Stockholms innerstad och du tar dig snabbt hit med kollektivtrafik.
I och med att tjänsten är på en liten myndighet kan du behöva rycka in och hjälpa till med diverse olika administrativa ärenden men vissa uppgifter är mer kontinuerliga och hanteras på daglig basis. Du kommer att agera chefsstöd för myndighetsdirektören genom att du hanterar dennes kalender, bokar resor, förbereder underlag för möten och konferenser med mera. Under myndighetens möten tar du minnesanteckningar för att sedan sammanställa dessa till protokoll. I övrigt administrerar du den dagliga verksamheten med uppgifter som registrering, upprätthållande av ordning på stora mängder dokument, utskick samt framtagande av underlag för utbetalningar, dokumentation och uppföljning av utbetalningar.
Vi söker dig som har arbetat administrativt i några år och som trivs med att jobba serviceinriktat. Förmodligen önskar du ett arbete med varierande uppgifter där du med hjälp av ditt helhetsperspektiv och din flexibilitet kan strukturera och planera ditt arbete självständigt. Du är social och ser dig helst i en roll där det ingår en hel del samarbete och kommunikation med olika kontaktytor.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kravprofil för detta jobb• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet från en liknande roll
• Mycket god kunskap i Officepaketet
• Kunskap i något ekonomisystem och administrativt system
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Högskoleutbildning
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i 6 månader med chans till förlängning. Tillträde snarast möjligt.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14035MT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb14035MT
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 14035
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 3011800
Observera att sista ansökningsdag har passerat.