Administrativ serviceresurs

Hero AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Nu har du möjlighet att jobba på ett ledande europeiskt företag inom sjukvård och konsumentelektronik!

Publiceringsdatum
2016-02-19

Företaget
För vår kund Olympus räkning söker vi nu en administrativ serviceresurs för ett kortare uppdrag. Olympus är ett globalt bolag som grundades 1919 i Japan. Företaget har ett sjuttiotal anställda i Sverige och har blivit en ledande tillverkare av innovativ optisk och digital utrustning för för sjukvårds- och konsumentelektroniksektorerna. Olympus har utvecklat en kamera för användning i mag-och tarmkanalen och är dominerande som endoskopleverantör i Sverige. Vidare har de lång erfarenhet av att med endoskopets bild diagnostisera och behandla sjukdomar. Olympus strävar efter att utveckla nya teknik, nya produkter och nya tjänster för att erbjuda sina kunder ökad säkerhet, trygghet, kvalitet och produktivitet.

Om tjänsten
I rollen som administrativ serviceresurs kommer du att tillhöra servicegruppen på Olympus. I servicegruppen ingår i dag omkring 5 personer som arbetar administrativt med bland annat fakturering och löpande kundkontakt. Även ett tiotal tekniker ingår i gruppen, både inne- och utetekniker som arbetar med bland annat lagning och besiktning av utrustningen. I din roll så kommer du främst att stötta dina kollegor administrativt men du kommer även att vara behjälplig inhouse-service som hanterar inkommande och befintlig utrustning i loaner park, detta sker bland annat i laberatorium på plats.

Dina främsta arbetsuppgifterer kommer att innefatta:

• Att stötta dina kollegor administrativt
• Besvara frågor från kunder via mail och telefon
• Administration och registrering av utrustning
• Mottagning, diskning och testning av utrustning

Möjligheter:
Nu har du möjlighet att komma in i ett stort internationellt, ledande företag med god personalpolitik som satsar på utbildning bland sina anställda. Söker du administrativ arbetslivserfarenhet från ett spännande företag? Sök tjänsten redan i dag!

Kvalifikationer
Vi söker dig som kan starta omgående och för aktuell tjänst kommer stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper. Du är en person som gärna hjälper till där det behövs med en postiv och prestigelös inställning. Du kan snabbt sätta dig in i nya system att arbeta i, meriterande med erfarenhet i SAP. Som lägst har du en avslutad gymnasial utbildning samt så behärskar du det engelska språket väl i tal och skrift. Då du kan komma att hantera medicinsk utrustning där god hygienen är mycket viktigt så ska du även vara en noggrann och strukturerad person.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Arbetet föreligger under kontorstider, heltid, med start omgående och beräknas pågå fram till midsommar ev. med möjlighet till förlängning.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på rekrytering@hero.se .

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Larsson

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2681351

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: