Administrativ säljsupport / Backoffice med start omgående
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-04-30Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader med start omgående. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetFöretaget är ett transport- och logistikföretag. Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.
Dina arbetsuppgifterI denna tjänst arbetar du i en supporterande roll där du stöttar upp säljarna med mestadels administrativa uppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar offerthantering och hantering av orderbekräftelser för att säkerställa att beställningar registreras rätt. Du koordinerar även kring kunder där du även supporterar säljarna i viss kundkontakt. Andra arbetsuppgifter kan förekomma och rollen kan efterhand att utvecklas där andra arbetsuppgifter kan tillkomma. För att komma in i arbetet på bästa sätt erbjuds du en gedigen introduktion.
• Hantering av offerter
• Supportering i kundkontakt
• Hantering av orderbekräftelser
• Samarbete internt och externt
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Något års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration, back office eller säljsupport
• Meriterande med erfarenhet från transportbranschen
• God dator- och systemvana, meriterande med vana i Salesforce samt vana i Officepaketet
• Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift
Vi söker dig som trivs i en föränderlig miljö och som är positivt inställd till nya utmaningar. Du utför dina arbetsuppgifter noggrant på ett strukturerat sätt med ett öga för detalj. Vidare har du ett prestigelöst förhållningssätt och är mån om att skapa god stämning på arbetsplatsen. Vi ser att du trivs med att agera på eget initiativ, är självgående och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa dig efter olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Emma Krupic
emma.krupic@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8650477
Observera att sista ansökningsdag har passerat.