Administrativ säljsupport / Backoffice med start omgående

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-04-30

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader med start omgående. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Företaget är ett transport- och logistikföretag. Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst arbetar du i en supporterande roll där du stöttar upp säljarna med mestadels administrativa uppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar offerthantering och hantering av orderbekräftelser för att säkerställa att beställningar registreras rätt. Du koordinerar även kring kunder där du även supporterar säljarna i viss kundkontakt. Andra arbetsuppgifter kan förekomma och rollen kan efterhand att utvecklas där andra arbetsuppgifter kan tillkomma. För att komma in i arbetet på bästa sätt erbjuds du en gedigen introduktion.

• Hantering av offerter
• Supportering i kundkontakt
• Hantering av orderbekräftelser
• Samarbete internt och externt

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Något års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration, back office eller säljsupport
• Meriterande med erfarenhet från transportbranschen
• God dator- och systemvana, meriterande med vana i Salesforce samt vana i Officepaketet
• Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift

Vi söker dig som trivs i en föränderlig miljö och som är positivt inställd till nya utmaningar. Du utför dina arbetsuppgifter noggrant på ett strukturerat sätt med ett öga för detalj. Vidare har du ett prestigelöst förhållningssätt och är mån om att skapa god stämning på arbetsplatsen. Vi ser att du trivs med att agera på eget initiativ, är självgående och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa dig efter olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Krupic
emma.krupic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8650477

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: