Administrativ resurs till Vitamin Well - start omgående

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden:
Nu söker vi för vår kund Vitamin Wells räkning en orderhandläggare till deras kontor på Kungsholmen. Det var år 2006 som initiativtagarna till Vitamin Well upptäckte saknaden av ett modernt, nyttigare och välsmakande alternativ till läsk och söta juicer. Vitamin Well AB är ett svenskt företag med en affärsidé att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten och 2008 lanserades de första produkterna i Sverige via Apoteket.
Sedan dess har Vitamin Well AB vuxit och består i dag av tre varumärken; Vitamin Well, NOBE aloe vera och NOCCO (No carbs Company) som alla säljs i både dagligvaruhandeln och servicehandeln. På kontoret i Kungsholmen arbetar ett trettiotal personer och inom företaget arbetar även ett trettiotal utesäljare.

Om tjänsten:
I aktuell roll så kommer du stötta upp administrativt i orderteamet. Det dagliga arbetet sker i systemet Ax Dynamics där ni främst kommer att hantera orders som skickas till produktionsanläggningen i Herrljunga för plock och leverans till kund.

Främst så kommer dina arbetsuppgifter att innefatta enklare administrativa uppgifter så som:

• Bokning av fakturor i systemet
• Hantering av order
• Utskrift och utskick av fakturor
• Support mot kunder via telefon

Möjligheter:
Nu har du möjlighet att komma in i ett expansivt företag. Du får även möjlighet att utveckla dina erfarenheter inom order och administration.

Krav:
Du har som lägst en gymnasieutbildning, meriterande med erfarenhet från orderhantering eller systemet Ax Dynamics. För aktuell tjänst så kommer stort fokus att ligga på dina personliga egenskaper. För att passa in i rollen så ska du vara noggrann, positiv och trivas med ett eget ansvar. Du är initiativrik och har energi samt ett intresse och en vilja att lära dig nya saker.

Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående. Tjänsten är en bemanning som beräknas pågå ca 5-6 veckor.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Natalie på rekrytering@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara de

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-03-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Natalie Ebenfelt

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30 11438 Stockholm

Jobbnummer
3354282

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: