Administrativ resurs
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-10-22FöretagetFör vår kund Imtechs räkning söker vi nu en resurs fram till årsskiftet som kan stötta i administrativa arbetsuppgifter. Imtech Sverige ingår i den ledande aktören på den nordiska marknaden, Imtech Norden. Imtech Sverige är en komplett teknik- och installationspartner som i dag utgörs av Imtech Elteknik, Imtech VS-teknik och Imtech Ventilation. Imtech har ett hundratal kontor runtom i landet i dag för att vara nära deras kunder och den lokala marknaden där Imtech är starka.
Om tjänstenI aktuell roll så kommer du att stötta avdelningen Sprinkler med administrativa arbetsuppgifter som de i dagsläget inte hinner med, nästan alla på avdelningen arbetar ute i produktionen. I din roll så kommer du, utifrån ett affärssystem som bygger på 4PS/Navision, se till att alla jobb kommer att kunna faktureras. För att få ett komplett underlag till faktureringen kan du behöva komplettera uppgifterna i systemet, detta genom bland annat kontakt med ansvarig montör/projektledare på projektet.
Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att:
• Stämma av material och mängd med ansvarig i projektet samt översätta detta till "koder".
• Korrigera och boka om eventuella fel i systemet
• Lämna in underlaget till ekonomiavdelningen som i sin tur skickar fakturan
• Scanna protokoll från möten samt skicka dessa till kunderna
• Uppdatera mailadresser i kundregistret genom kontakt med kunderna
Möjligheter:
Vill du utöka ditt CV med meriterande uppdrag? Nu har du chansen att bygga på din erfarenhet inom administrativa arbetsuppgifter på ett företag med många år i branschen.
KvalifikationerFör att passa in i aktuell roll så ska du vara van vid att arbeta med datorn som redskap samt så har du lätt för att sätta dig in i nya affärssystem. Du trivs med administrativa arbetsuppgifter där detektivarbete kan komma att krävas. Du bör även vara strukturerad i ditt arbetssätt. Då du i rollen kommer att söka information genom kontakt med andra så bör du även vara en utåtriktad och framåt person.
Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Arbetet föreligger under heltid, kontorstider 07:00-16:00. Uppdraget beräknas starta omgående och pågår fram till jul 2015.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson via
rekrytering@hero.seVi ser fram emot att läsa din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Larsson
FöretagHero AB
AdressHero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm
KontorsadressLiljeholmstorget 7 11763 Stockholm
Jobbnummer 2492575
Observera att sista ansökningsdag har passerat.