Administrativ receptionist till internationell reklambyrå!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du vara spindeln i nätet på kontoret och ha ett finger med i det mesta samtidigt som du är företagets ansikte utåt?

Publiceringsdatum
2014-12-22

Arbetsuppgifter
Du kommer ha väldigt varierande arbetsuppgifter i den här rollen, allt i från att ta emot besökare i receptionen till att boka företagslägenheter. Du kommer att hantera passerkort, hålla ordning och reda på kontorets allmänna ytor, ha kontakt med leverantörer av blommor, städ och dryck med mera. Som receptionist kommer du även hantera inkommande fakturor, post och uppdatera och underhålla anställningsregister.

Om företaget
Kundföretaget är ett amerikanskägt teknik- och webkonsultföretag som verkar över hela världen. De har exempelvis kontor i USA, England, Tyskland och Indien och det globala företaget har ungefär 6000 anställda. De hjälper sina kunder att utvecklas inom områden som marknadsföring, affärsledning och IT.

I Sverige har de sitt kontor i centrala Stockholm och där arbetar i dagsläget 14 personer, men sysselsätter ca 75 konsulter inom de konsultuppdrag de levererar till kunderna, som framförallt finns i Stockholmsområdet.

Profil
Kvalifikationer
• Bakgrund inom service
• Svenska och engelska i tal och skrift (koncernspråket är engelska)

Som person är du kommunikativ och kan ta dig an alla olika människor på olika positioner. Du gillar siffror och älskar att lära sig nya program och liknande. Du är duktig på att ha många bollar i luften och att hålla ordning och struktur. På de platser det inte finns struktur så skapar du struktur. Du är serviceminded och väldigt social.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Omgående
Ort: Stockholm
Omfattning: Deltid ca 25 timmar/vecka.

Urval sker löpande så se till att din ansökan kommer in redan idag!

Arbetstider och omfattning
Deltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4886
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stephanie Ekholm stephanie@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2110215

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: