Administrativ receptionist till Bredablick

Bredablick Förvaltning I Sverige AB / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bredablick Förvaltning I Sverige AB i Malmö, Lund, Landskrona, Helsingborg, Bjuv eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-09-21

Om företaget
Bredablickgruppen levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. Vi är drygt 600 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Ta nu chansen och följ med på vår spännande resa!

Om tjänsten
I rollen som administrativ receptionist blir du den som ger det första intrycket till dem som träder in genom våra dörrar; till dina kollegor såväl som externa besökare. Utöver service och välkomnande av besökare så kommer du att dagligen arbeta med administrativa uppgifter samt post- och budhantering.

Du kommer ingå i vårt backoffice-team med kollegor inom kundtjänst, uthyrning och hyresadministration. Närmst kommer du arbeta tillsammans med Nathalie som är huvudansvarig för receptionen.

I rollen som receptionist ingår följande arbetsuppgifter:

• Öppna och stänga receptionen morgon och kväll
• Ta emot och ge service till besökare som exempelvis kunder, leverantörer och kandidater samt interna kollegor
• Post- och budhantering
• Hantera enklare ekonomiadministration kopplat till beställningar och aktiviteter
• Övriga administrativa uppgifter så som systembehörigheter, hantering av parkeringstillstånd, nyckel- och taggbehörighet

Tjänsten passar dig som trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt, då rollen innebär att vara behjälplig där behovet finns.

Vi söker dig som
• Har minst ett års erfarenhet av liknande roll med fysiska kundmöten och även hanterat administrativa uppgifter
• Har god vana av program så som Teams och Outlook (eller likvärdiga) samt en datorvana som gör att du snabbt kan lära dig nya system och program
• Har goda kunskaper i svenska, i tal så väl som i skrift
• Körkort B

Som person är/har du

• Serviceinriktad och trivs med att möta människor i reception och via telefon
• Är initiativtagande och kan identifiera vad som behöver göras
• Är nyfiken på nya uppgifter och drivs av att lära dig nya system
• God struktur och öga för detaljer, då du kommer ha en bred variation av uppgifter som kräver noggrannhet

Övrig information
• Placering: Grimsbygatan 24, Malmö
• Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
• Arbetstider: 8 timmar/ dag, 08.00 - 17.00
• Start: Enligt överenskommelse

Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess tar vi inte emot några personliga brev.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bredablick Förvaltning i Sverige AB (org.nr 556759-1176), https://bredablickforvaltning.se/

Arbetsplats
Bredablick Förvaltning

Jobbnummer
7002285

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bredablick Förvaltning I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bredablick Förvaltning I Sverige AB: