Administrativ receptionist i världsklass

Arena Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2011-10-10

Om företaget
För kunds räkning söker vi en receptionist i världsklass som även är en administrativ klippa. Vår kund har sin verksamhet inom marknadsföring och kommunikation och sitter i ljusa, moderna lokaler i Stockholm city.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer delvis bestå av klassiskt receptionsarbete, nämligen att ta emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt. Informationshantering, registrering och arkivering är också en central och betydelsefull del av arbetet, då du kommer att arbeta med registrering av inkomna handlingar, utlämnande av vissa handlingar samt arkivering av avslutade handlingar. Även allmänna varierande kontorsgöromål kommer ingå i rollen, t.ex. att boka konferensrum och hålla ordning på dem samt ansvara för posthanteringen.

Profil
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception och administrativt arbete. Service är din ledstjärna och du tycker om att göra "det lilla extra" med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder. Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. Naturligtvis är du även en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet. Vidare har du förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är socialt begåvad och kan hantera alla sorters människor. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att få besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna.
Rätt person för uppdraget har utmärkt datorvana, behärskar Officepaketet mycket väl och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. För att vara aktuell för uppdraget måste du även kunna uttrycka dig flytande i tal och skrift på så väl svenska som engelska.
Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer starta vid årsskiftet och pågå i ett år med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda till dagtid.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträde en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!

Om företaget
Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Vi arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås och Sundsvall. Våra verksamhetsområden är Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet och Fordon.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-10
Ange följande referens när du ansöker: 188
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Isabelle Lilja, 08-587 117 04
Elisabet Granström, 08-587 117 05

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1050480

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: