Administrativ receptionist

PerformIQ / Receptionistjobb / Stockholm
2015-07-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ receptionist" (publicerad 2015-08-03) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om PerformIQ

PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ!

Företagspresentation

PerformIQ söker nu för kunds räkning en receptionist/administratör. Företaget arbetar med fondförvaltning mot fastigheter och är stationerade mitt i centrala Stockholm. Bolaget grundades 2003 i syfte att dra nytta av investeringsmöjligheter på den svenska fastighetsmarknaden. På Stockholmskontoret sitter 12 personer som är uppdelade i middle-/backoffice och front office. Samtliga anställda arbetar kontinuerligt mot en generös och trevlig arbetsplats där frihet under ansvar är något av en norm.

Tjänstebeskrivning

Är flexibilitet och service två av dina ledord i livet är detta jobbet för dig! Som administrativ receptionist är du ett av ansiktena utåt för företaget vilket innebär att en god service gentemot kunder alltid ska sättas i första hand. Du kommer att i rollen som administrativ receptionist arbeta själv inom ditt område vilket innebär ett stort eget ansvar. Dina övergripande arbetsuppgifter kommer bland annat att vara svara i telefon, ta emot kunder på kontoret, ansvara för mötesbokningar, övergripande kontorsansvar samt övriga kontorssysslor.

Krav på person

Vi söker dig som har tidigare administrativ erfarenhet, är trygg i dig själv samt vågar agera och fatta egna beslut. I och med att du är ensam på tjänsten är det viktigt att du känner dig bekväm med att arbeta självständigt och är självgående. I övrigt tycker du om att ha det snyggt omkring dig, är noggrann i det du gör och du gör det med glimten i ögat. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet inom hotell/restaurangbranschen där kundkontakt varit ett av dina större ansvarsområden. Har du en utbildning inom hotell/konferens är även det meriterande. Språkmässigt ser vi att du är flytande i svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska både i tal och skrift.

Har du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen där du fått med dig personliga egenskaper som teamkänsla, dedikation & målmedvetenhet är detta ett plus.

Start: 1 september
Omfattning: Heltid med chans till överrekrytering efter sex månader.
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Stockholm

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos kunden.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum vilket gör att intervjuer kommer att hållas löpande skicka därför in din ansökan redan idag!

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2015-07-08

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1428
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Berg alexandra.berg@performiq.se

Företag
PerformIQ

Adress
PerformIQ
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2346427

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ: