Administrativ projektledare / koordinator

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-05-28

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Företaget är ett energibolag som är aktivt inom olja och naturgas. De sitter i fina lokaler i centrala Stockholm och söker nu ett nytt tillskott till organisationen där det idag arbetar ett tjugotal personer där det råder god stämning bland kollegorna. Då bolaget verkar utomlands sker en del internkommunikation på engelska. Bolaget är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Du får mer information om företaget under en första telefonintervju.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administrativ projektledare är din huvudsakliga arbetsuppgift att sätta upp fungerande administrativa rutiner i organisationen. Företaget har haft en god tillväxt och behöver därigenom en person som knyter samman all information och dokumentation till en tydlig struktur. Exempel på arbetsuppgifter är att uppgradera rutiner för den ekonomiska och administrativa funktionen samt styrelsearbetet och delegeringsprocesser. Arbetet innebär mycket dokumentation och att knyta ihop de processer och policys som finns idag till tydliga rutiner.
Du arbetar i nära samarbete med företagets VD och CFO.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av en koordinerande och administrativ roll
• Erfarenhet samt juridisk förståelse
• Erfarenhet av att arbeta i projekt
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

För att trivas i rollen har du ett strukturerat arbetssätt och trivs i en administrativ roll där du tar ansvar och ägandeskap för företagets administrativa rutiner. Som person har du god verksamhetsförståelse och är proaktiv i ditt sätt att arbeta. Du har en lösningsfokuserad inställning och du tar ansvar för att genomföra dina arbetsuppgifter med en hög kvalitet. Slutligen förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, administrativ projektledare, projektledare, heltid, konsult, struktur, processer, koordinator, juridik, svenska, engelska, stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5776616

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: