Administrativ projektassistent
Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en administrativ projektassistent. Kunden är ett entreprenörs- och inredningsföretag verksamt inom bygg- och inredningsbranschen. Man projekterar, bygger och levererar inredningar till hotell, konferensanläggningar, restauranger, butiker, kontor och hem. Tjänsten är på heltid och arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2011-03-25Dina arbetsuppgifterArbetet innebär att administrera företagets projektrelaterade handlingar såsom mötesprotokoll, tidplaner, offerter, orderbekräftelser, beställningar m.m. Du kommer att ha kontakt med ett stort nätverk av inredningsleverantörer och hantverkare. Rollen innefattar arbetsuppgifter som:
• Projektadministration i SPCS
• Skapa offerter, orderbekräftelser och beställningar i SPCS
• Sköta leveransbevakning
• Upprätta projekttidplaner i Excel alternativt Microsoft Project
• Upprätta kalkyler i Excel alternativt SPCS
• Skriva protokoll vid byggmöten samt vid besiktningar
• Sköta arkivering av bygghandlingar
Förutom administrationen kommer du även ha många kontakter externt, per telefon och mail främst, men även i personliga möten.
Bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och som tycker att det är roligt. Arbetsuppgifterna kräver goda kunskaper i Outlook, Excel, Word, PowerPoint samt MS Project. Du bör ha grundläggande förståelse för Photoshop och InDesign eller liknande program. Har du kunskaper i Visma SPCS är det meriterande. Förutom svenska krävs mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Om du dessutom har kunskaper i spanska eller italienska är det ett plus. Som person är du strukturerad och har förmågan att planera och prioritera dina egna arbetsuppgifter samt ta egna beslut för att kunna komma vidare i arbetet.
Så ansöker duOm det är något du undrar över är du välkommen att ringa någon av nedanstående kontaktpersoner. Din ansökan mailar du till
platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: "Administrativ projektassistent". Ansökningshandlingarna kommer att behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Om Avanzera :
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-04-06
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ projektassistent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
platsansokan@avanzera.seKontaktHelena Elvin, 08 545 28 305 (Direktnummer), 08 545 28 300 (Växel),
helena.elvin@avanzera.seLisa Karbelius, 08-545 28 303 (Direktnummer), 08-545 28 300 (Växel),
lisa.karbelius@avanzera.seFöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
platsansokan@avanzera.se Jobbnummer 886582
Observera att sista ansökningsdag har passerat.