Administrativ projektassistent

Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en administrativ projektassistent. Kunden är ett entreprenörs- och inredningsföretag verksamt inom bygg- och inredningsbranschen. Man projekterar, bygger och levererar inredningar till hotell, konferensanläggningar, restauranger, butiker, kontor och hem. Tjänsten är på heltid och arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2011-03-25

Dina arbetsuppgifter
Arbetet innebär att administrera företagets projektrelaterade handlingar såsom mötesprotokoll, tidplaner, offerter, orderbekräftelser, beställningar m.m. Du kommer att ha kontakt med ett stort nätverk av inredningsleverantörer och hantverkare. Rollen innefattar arbetsuppgifter som:
• Projektadministration i SPCS
• Skapa offerter, orderbekräftelser och beställningar i SPCS
• Sköta leveransbevakning
• Upprätta projekttidplaner i Excel alternativt Microsoft Project
• Upprätta kalkyler i Excel alternativt SPCS
• Skriva protokoll vid byggmöten samt vid besiktningar
• Sköta arkivering av bygghandlingar
Förutom administrationen kommer du även ha många kontakter externt, per telefon och mail främst, men även i personliga möten.
Bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och som tycker att det är roligt. Arbetsuppgifterna kräver goda kunskaper i Outlook, Excel, Word, PowerPoint samt MS Project. Du bör ha grundläggande förståelse för Photoshop och InDesign eller liknande program. Har du kunskaper i Visma SPCS är det meriterande. Förutom svenska krävs mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Om du dessutom har kunskaper i spanska eller italienska är det ett plus. Som person är du strukturerad och har förmågan att planera och prioritera dina egna arbetsuppgifter samt ta egna beslut för att kunna komma vidare i arbetet.

Så ansöker du
Om det är något du undrar över är du välkommen att ringa någon av nedanstående kontaktpersoner. Din ansökan mailar du till platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: "Administrativ projektassistent". Ansökningshandlingarna kommer att behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Om Avanzera :
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-06
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ projektassistent
Ansökan kan skickas till e-postadress: platsansokan@avanzera.se

Kontakt
Helena Elvin, 08 545 28 305 (Direktnummer), 08 545 28 300 (Växel), helena.elvin@avanzera.se
Lisa Karbelius, 08-545 28 303 (Direktnummer), 08-545 28 300 (Växel), lisa.karbelius@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: platsansokan@avanzera.se

Jobbnummer
886582

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: