Administrativ produktionsplanerare till kund i Västerås

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Administrativ produktionsplanerare till kund i Västerås

För kunds räkning söker vi nu en stjärna till produktionsplanerare. Du kommer att arbeta som uthyrd konsult och för rätt person finns stora möjligheter till anställning hos vår kund.

Publiceringsdatum
2019-03-21

Om tjänsten
Tillsammans med dina produktionsplanerande kollegor är det ditt team som säkerställer att rätt produkter kommer ut vid rätt tidpunkt. En stor del av arbetsdagen dedikeras åt orderadministrativa uppgifter som registrering, komplettering och planering av ordrar. Med hjälp av produktionsledare fördelar och prioriterar ni resurser och maskinpark för att produktionsflödet ska hållas effektivt.

I din roll som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Orderadministration, registrering och administrering
• Order- och leveransrelaterad problemlösning och prioritering
• Kund- och leverantörskontakt via mail, telefon och andra system

Om dig
Du gillar hög arbetsintensitet med omväxlande arbetsdagar, där man snabbt behöver prioritera om och skifta fokusområde. För att inte tappa viktiga frågor mellan stolarna har du en god förmåga att skapa struktur och ordning på ett effektivt sätt.

Att samarbeta är naturligt för dig och du har lätt för att skapa goda relationer. Du vet att arbetet blir lättare när du är öppensinnad och pålitlig. Kort och gott håller du vad du lovar.

Viktigt för tjänsten är:
• Svenska och engelska, talat och skrivet
• Stark förmåga att prioritera om arbetsdagar
• Hög arbetskapacitet, kunna hantera många ärenden parallellt
• Lösningsorienterad, samarbetar gärna för att lösa problem

Meriterande för tjänsten är:
• Affärssystem, typ Monitor
• Utbildning inom produktion/logistik

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med start så snart omständigheterna tillåter. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos vår kund.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Ola Ekehult via 08 - 100 500.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administration, orderadministration, administratör, orderadministratör, planerare, planering, produktionsplanering, produktionsplanerare, produktion,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-10
Ange följande referens när du ansöker: ref-29365
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ola Ekehult

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Västgötegatan 4A
72211 VÄSTERÅS

Kontorsadress
Västgötegatan 4A

Jobbnummer
4682274

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: