Administrativ Partnersupport minst 50%

Let's Deal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Let's Deal AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Har du sinne för siffror och gillar att lösa problem? Let?s deal söker nu Administrativ Partnersupport på minst 50% till vårt Stockholmskontor för en bestämd period.

I denna roll ska du sköta administrativa logistikuppgifter kring våra partners, bevaka leveranser och följa upp att allt går planenligt efter deadlines. Du arbetar i huvudsak mot våra partners inom shoppingområdet och även i tätt samarbete med vårt lager/logistikpartner. Du har förmåga att lösa problem innan de uppstår. Vi söker nu en person som kan arbeta minst 50% dagtid på kontoret tillsammans med vårt Partnersupportsteam. Vi lägger vikt vid att du är flexibel och kan anpassa studier eller annat extrajobb till denna tjänst.

I rollen ingår följande arbetsuppgifter:
• Lägga beställningar i vårt orderläggningssystem
• Ge förstklassig support till partners genom telefon och epost
• Administrera, bevaka, och följa upp beställningar, inköp och lager
• Hantera frågor som rör försenade, reklamerade och returnerade varor
• Lösa problem på ett konstruktivt och vänligt sätt
• Daglig dialog med interna avdelningar som kundtjänst, säljare, m.fl.

Publiceringsdatum
2014-06-12

Kravprofil för detta jobb
• Vi tror att du studerar antingen ekonomi med inriktning logistik eller redovisning alternativt arbetar timmar och är flexibel.
• Du har administrativ erfarenhet av service eller supportjobb
• Du är van och är duktig på att arbeta i Excel
• Du har vana av att arbeta med telefon och epost
• Du har erfarenhet av att arbeta med problemlösning, koordinering och kommunikation
• Du ska kunna uttrycka dig på god svenska/ engelska i både tal och skrift

Dina personliga egenskaper
• Du är noggrann och har en administrativ ådra
• Du är handlingskraftig och ser till att få saker lösta i tid
• Du är pålitlig och arbetar alltid effektivt för att slutföra dina uppgifter
• Du har en förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
• Du gillar ordning och reda och arbetar strukturerat
• Du mår bra av att arbeta i en dynamisk miljö där arbetssättet ständigt utvecklas
• Du är duktig på att hantera stressiga situationer
• Du har en positiv livssyn och delar gärna med av din positiva energi

Start: Senast juli, så snart vi har rätt person på plats
Arbetsort: Stockholm
Omfattning: Minst 50 % arbete på dagtid från juli ? oktober, med möjlighet till förlängning.
Sista dag att ansöka är 18 juni 2014
Anställning: Timanställning

Har du frågor?
Vid frågor kontakta Frida Badenfors, HR Manager på frida.badenfors@letsdeal.se

Intresserad? Skicka in ditt CV och personligt brev med en ansökan till tjänsten till career@letsdeal.se Viktigt att du anger vilken tjänst du söker och varför du passar till just denna tjänst. Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan snarast!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: career@letsdeal.se

Företag
LET'S DEAL AB

Adress
LET'S DEAL AB
SÖDRA LARMGATAN 4
41116 GÖTEBORG

Kontorsadress
SÖDRA LARMGATAN 4
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: career@letsdeal.se

Jobbnummer
1908194

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Let's Deal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Let's Deal AB: