Administrativ och kundorienterad roll inom fastighetsbranschen

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-12-07

Företaget
Steen & Ström är en progressiv, affärsorienterad och lönsam ägare av 21 ledande köpcentrum belägna på de mest attraktiva marknadsplatserna i Danmark, Norge och Sverige. Våra köpcentrum besöks av 100 miljoner människor årligen och har en sammanlagd årsomsättning på drygt 3 miljarder SEK. Den svenska verksamheten består dels av sex igångvarande köpcentrum och dels av utvecklingsprojekt i olika stadier. Steen & Ströms ambition är att ständigt utveckla det vi har och alltid söka efter nya attraktiva handelsplatser. I Sverige är vi ca 50 anställda och vårt huvudkontor ligger i anrika lokaler i centrala Stockholm. Läs mer på www.steenstrom.com .

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ assistent avlastar du och arbetar i nära samarbete med Specialty Leasing Manager. Din roll innebär i huvudsak administration och kundkontakt och du arbetar självständigt och med eget ansvar. Denna roll samarbetar också i hög grad med kollegor ute på företagets köpcentrum och ekonomiavdelningen. För rätt person finns utvecklingsmöjligheter.

Specialty Leasing arbetar med företag/kunder som vill hyra ytor i företagets 6 köpcentrum för exempelvis event, säljdiskar eller pop-up butiker. Du administrerar och koordinerar hyresprocessen, allt från första kontakt med kund till avtalshantering, samt att skapa fakturaunderlag. Du genomför även uppföljning efter hyrestiden/genomförda event. Andra arbetsuppgifter är att uppdatera kunddatabas, förbereda presentations- och säljmaterial samt uppföljning av betalda/obetalda fakturor. Rollen innebär mycket telefon- och mailkontakt, att koordinera bokningar samt att arbeta lösningsfokuserat i att hitta bästa lösningar för kunden. Administrativt arbetar du dagligen i företagets bokningssystem, Excel, Powerpoint, administration kring avtal/kontrakt samt hantering av fakturaunderlag.

Kvalifikationer
Utbildningsbakgrund
• Minst slutförd gymnasieutbildning

Erfarenheter
• Minst två års erfarenhet från liknande administrativ, serviceinriktad roll
• Mycket god telefonvana
• God siffervana,
Systemkunskaper:
• God data- och systemvana
• God förståelse för Excel
• Mycket goda kunskaper i Powerpoint och känsla för text och bild
Språk:
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

För att trivas i rollen som administrativ assistent ser vi att du är en person som trivs med att ha många olika kontaktytor och arbeta med telefon som ditt redskap. Du räds inte att lyfta luren för att ta kontakt med nya människor eller reda ut ett problem. Då det är stort fokus på ordning och reda är det väldigt viktigt att du är noggrann och har koll på detaljerna. Vidare är det en koordinerande roll med parallella arbetsuppgifter vilket kräver att du kan hålla en god struktur i ditt arbete för att hålla deadlines. Du är handlingskraftig och räds inte att ta egna initiativ för att få saker gjorda i en ibland stressig situation samt att du är självgående i ditt arbete och inte kräver detaljstyrning. Det här är rollen för dig som verkligen trivs i en bred administrativ och mycket serviceinriktad roll där du får ta mycket ansvar.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ö.k
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: adminstrativ, administration, assistent, kund, fastighetsbranschen, telefon, faktura, avtal, Excel, Powerpoint, kontrakt, serivce, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid, Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Vannfält-Restorp 08-40024050 karin.vannfalt.restorp@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2564284

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: