Administrativ medarbetare till PwC
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Lund
2023-12-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ medarbetare till PwC" (publicerad 2024-02-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-12-14Om tjänstenRollen som administrativ medarbetare innebär huvudsakligen att du tillsammans med dina kollegor kommer att genomföra granskning av kunder till PwC samt administrera information. Du kommer arbeta på PwC:s Delivery Center i Lund och därtill ha ett nära samarbete med dina kollegor på Risk Management Office i andra delar av landet.
Tjänsten passar dig som drivs av att arbeta analytiskt, strukturerat och som samtidigt vill ge utmärkt service. Du trivs med att arbeta kvalitativt och följa en noggrant utsatt process i ditt dagliga arbete, som är framtagen för att följa både lagstiftning och regelverk.
Arbetsuppgifterna kan variera utifrån arbetsbelastning och du är gärna flexibel och behjälplig utifrån behovet. Du bistår vid granskning och analysering av kundmaterial men även vid standardiserade moment så som insamling av information och uppdateringar i interna datorsystem. Du har också regelbunden kontakt med interna och externa ytor.
Du förväntas arbeta självständigt, initiativtagande och tar stort ägandeskap för att dina ärenden håller den höga kvalitet som eftersträvas. Därtill kommer du tillhöra ett sammansvetsat team som hjälps åt för att uppnå era gemensamma mål. Ditt arbete kommer att ha stor betydelse för kollegorna på PwC i stort.
Som administrativ medarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Att utföra diverse beställda tjänster från revisionsteam
• Att granska kunder till PwC
• Att analysera olika organisationsstrukturer
• Att hämta stora volymer av information och genomföra uppdateringar i system
• Dokumentation och andra tillhörande administrativa uppgifter
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start 1 april 2024 och som inledningsvis löper till den 30 juni 2025. Det finns god möjlighet till förlängning och på sikt en anställning direkt hos PwC. Kontoret i Lund erbjuder ett modernt och öppet kontorslandskap och vid självständigt arbete ges vanligtvis möjlighet att arbeta två veckodagar hemifrån.
Om dig
Du har tidigare erfarenhet av ett administrativt och serviceinriktat arbete samt en avklarad gymnasieutbildning eller högskoleutbildning.
Du är lösningsorienterad och har en given förmåga att prioritera olika arbetsmoment när det behövs, utan att tumma på arbetets höga kvalitet. Du är därtill initiativtagande och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vi ser att du är nyfiken och drivs av att växa i takt med dina arbetsuppgifter och din goda kommunikativa förmåga är avgörande för att lyckas.
Viktigt för tjänsten är:
• Att du är analytisk, noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt
• Att du arbetar självständigt, ansvarsfullt och tar stort ägandeskap i ditt arbete
• Att du är van PC-användare och behärskar nya system
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om PwC
PwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2 700 medarbetare runt om i landet - Vi finns där du finns! Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem och våra värderingar genomsyrar allt vi gör.
Våra 24 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i.
PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC, som har 328 000 medarbetare i 152 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mimmi Svedin via
mimmi.svedin@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVi hanterar ansökningar och håller intervjuer löpande.
Välkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44148".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 8329855
Observera att sista ansökningsdag har passerat.