Administrativ medarbetare till PwC
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Lund
2023-08-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ medarbetare till PwC" (publicerad 2024-02-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-08-08Om tjänstenRollen som administrativ medarbetare innebär att du tillsammans med dina kollegor kommer att administrera information och genomföra uppdateringar i PwCs system. Du kommer arbeta på PwC:s Delivery Center i Lund och därtill ha ett nära samarbete med dina kollegor i andra delar av landet.
Tjänsten passar dig som drivs av att arbeta standardiserat, strukturerat och som samtidigt gillar att ge utmärkt service. Du trivs med att följa en noggrant utsatt process i ditt dagliga arbete, som är framtagen för att följa både lagstiftning och regelverk. Du har en förmåga att arbeta självständigt och tar stort eget ansvar för att dina ärenden håller den kvalitet som eftersträvas.
Som administrativ medarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Att hämta stora volymer av information
• Att genomföra uppdateringar i PwCs system
• Att granska redan existerande uppdateringar
• Dokumentation och andra tillhörande administrativa uppgifter
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start den 2 oktober 2023 och som förväntas löpa till den 31 augusti 2024. Kontoret i Lund erbjuder ett modernt och öppet kontorslandskap och vid självständigt arbete ges vanligtvis möjlighet att arbeta två veckodagar hemifrån.
Om dig
Du har tidigare erfarenhet av ett administrativt och serviceinriktat arbete samt en avklarad gymnasieutbildning eller högskoleutbildning.
Vi ser att du är nyfiken och drivs av att växa i takt med dina arbetsuppgifter och därtill är din goda kommunikativa förmåga avgörande för att lyckas. Du kommer tillhöra ett sammansvetsat och hjälpsamt team som samarbetar för att uppnå era gemensamma mål.
Viktigt för tjänsten är:
• Du arbetar noggrant och strukturerat
• Du arbetar självständigt, ansvarsfullt och tar stort ägandeskap i ditt dagliga arbete
• Van PC-användare som behärskar Officepaketet
• Flytande svenska, i tal och skrift. Behärskar engelska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om PwC
PwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2 700 medarbetare runt om i landet - Vi finns där du finns! Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem och våra värderingar genomsyrar allt vi gör.
Våra 24 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i.
PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC, som har 328 000 medarbetare i 152 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Mimmi Svedin via
mimmi.svedin@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.se.
Som en del i vår kvalitetssäkrade rekryteringsprocess använder vi oss av logik- och personlighetstester. Det kommer i senare skede även genomföras en bakgrundskontroll. Vi gör löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-42250".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 8012005
Observera att sista ansökningsdag har passerat.