Administrativ kundsupport som talar norska

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du jobba med kundservice och administration samt tala norska varje dag? Vi har då ett kvalificerat uppdrag inom kundsupport i centrala Göteborg.

Till ett världsledande och internationellt bolag söker vi en norsktalande kundsupport-representant som tillsammans med sitt team vill säkerställa att företaget levererar högkvalitativ service och är en lyhörd och pålitlig parter gällande tekniska produkter mot sjukvård.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Ett utmanande och självständigt arbete inom kundsupport där du får användning av dina kunskaper inom service och administration i en miljö som erbjuder teamkänsla och högt tempo. Företaget är ledande inom sin bransch och har målsättningen att skapa produkter som höjer människors livskvalitet.

Detta är ett bemanningsuppdrag blir du anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund. Självklart omfattas du av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag. Uppdraget är långsiktigt och för rätt person finns det goda chanser att konsultuppdraget på sikt övergår till direkt anställning hos företaget.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* svara på kundens frågor och lösa eventuella problem
* guida kunderna i företagets utbud och bistå med enklare teknisk support
* administrera ordrar, offerter, beställningar, leveranser och fakturor
* ha koll på skatteregler och försäljningsvillkor för den norska marknaden
* se till att kundinformation är uppdaterad i företagets system (SAP och Salesforce)

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Kunderna du stöttar är verksamma inom sjukvård och du kommer tillhöra teamet 'Customer Support ', som har hela Norden som sitt arbetsområde, där du främst kommer att arbeta med den norska marknaden. Företaget är internationellt och världsledande på sina tekniska lösningar för sjukvård. Kontoret ligger mycket centralt i Göteborg.

Detta är ett längre konsultuppdrag på heltid, där du blir anställd av oss på TNG och arbetar ute hos vårt kundföretag. Deras behov är omgående och start kommer ske så snart som möjligt. För rätt person finns det goda chanser att konsultuppdraget på sikt övergår till direkt anställning hos företaget.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som inger förtroende och är mån om att ge ett gott intryck av företaget du representerar samt trivs att arbeta tillsammans med andra. Troligtvis har du redan arbetat med kundservice i flera år, kanske som kundtjänst, orderadministratör eller säljsupport, och har ett utpräglad affärssinne.

Vidare är du en noggrann administratör med god systemvana och hanterar Office-paketet obehindrat. Det är ett stort plus om du även har tidigare erfarenhet av SAP samt Salesforce. Då du kommer arbeta med kunderna på den norska marknaden, men även stötta dina kollegor med ärenden från Sverige och internationellt, är det viktigt att du både talar och skriver norska, svenska och engelska flytande.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Behovet är omgående och då urvalet sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-01-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 031-7612229

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3246415

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: