Administrativ kundservicemedarbetare till My Beat!

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Hugger du tag i problem, har en positiv inställning till en varierande roll samtidigt som du är en fena på kundservice - se hit! Vår kund söker nu två kundservicemedarbetare på heltid som vill vara en del av en spännande tillväxtfas. Start är omgående och urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
My Beat är mobiloperatören som riktar sig till en mer mogen målgrupp. Med andra intressen och ibland en osäkerhet av det digitala såg de ett behov av att lansera abonnemang och tjänster som underlättar den digitala vardagen.

My Beat är nu i en spännande tillväxtfas. De är ett mindre team som arbetar från trevliga kontorslokaler i Nacka Strand. Rollen som kundtjänstmedarbetare hos My Beat innebär att du tillsammans med dina kollegor kommer säkerhetsställa god service till kunderna. Vi ser att du trivs med struktur och problemlösning, då du även kommer ansvara över en rad administrativa uppgifter.

My Beat har ambitionen att fortsätta växa vilket innebär att det finns utvecklingsmöjligheter för rätt person och chans att ta sig an fler ansvarsområden.

Arbetstiderna är måndag - torsdag kl.08.30-17.00 och fredag kl.08.30-16.30.

Du erbjuds

• En rolig och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din service- och administrativa kunskaper!
• Möjlighet till en långsiktig tjänst hos ett företag med stora ambitioner!

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2023-06-14

Dina arbetsuppgifter

• Kundkontakt via chatt, e-post och telefon

• Orderhantering
• Leveransuppföljning och administration
• Fakturafrågor

VI SÖKER DIG SOM
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift så du har möjlighet att kommunicera obehindrat med företagets kunder
• Har en god kommunikativ förmåga
• Har god förmåga att arbeta strukturerat och trivs med administrativa uppgifter
• Har god förmåga att sätta dig in i och förstå nya system

Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice. I denna process kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi söker dig som är
• Serviceinriktad
• Lösningsorienterad
• Flexibel

Vi ser även att du är en lagspelare som är lugn och metodisk, samtidigt som du har ett driv att ta tag i saker och en vilja att hitta lösningar.

Övrig information

• Start: Så snart som möjligt
• Omfattning: Heltid, tjänsten är långsiktig
• Placering: Nacka Strand

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15092907".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
7881895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: