Administrativ koordinator till organisation i expansiv fas

Quattro Bemanning & Rekrytering AB / Administratörsjobb / Solna
2025-05-14


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quattro Bemanning & Rekrytering AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-05-14

Beskrivning
Vi söker nu erfarna administrativa koordinatorer till ett uppdrag hos en organisation i stark utveckling.

Här får du möjlighet att vara med och bidra till samhällets elförsörjning i en organisation som ansvarar för att elöverföringssystemet är säkert, miljöanpassat och kostnadseffektivt - både idag och i framtiden.

I rollen blir du en viktig del av en avdelning inom IT för Kraftsystem och Elmarknad, där stora förändringar och en kraftig tillväxt pågår. Som konsult får du en nyckelroll i att stötta ledningen i deras dagliga arbete och verksamhetens utveckling.

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ koordinator kommer du att:

Stötta chefer och ledare i administrativa och koordinerande uppgifter

Introducera nya medarbetare och konsulter

Bidra i upphandlingar och rekryteringar

Koordinera ekonomisk uppföljning, budget och verksamhetsrapportering

Planera och genomföra interna möten, konferenser och andra forum

Stötta med kommunikationsinsatser såsom månadsbrev och intranätsartiklar

Samordna information kring projekt och IT-förvaltningsarbete

Uppdraget kan även komma att omfatta andra liknande arbetsuppgifter inom avdelningen.

Kvalifikationer
Obligatoriska skall-krav (måste uppfyllas):
Avslutad utbildning från ett högskoleförberedande gymnasieprogram

Minst 5 års dokumenterad erfarenhet som administratör i liknande roll

Minst 5 års erfarenhet av arbete i MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Det är avgörande att dessa krav framgår tydligt i ditt CV.

Meriterande (mervärdeskrav):
Erfarenhet eller utbildning inom intern eller extern kommunikation

Erfarenhet eller utbildning inom ekonomisk redovisning

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som:

Har mycket god samarbetsförmåga och tar initiativ

Är flexibel och anpassningsbar

Kommunicerar tydligt och är serviceinriktad

Har en hög grad av självständighet och struktur

Trivs med administrativa arbetsuppgifter

Är noggrann och kvalitetsmedveten

Anställningsvillkor
Uppdragstyp: Konsultuppdrag - du blir anställd av oss och hyrs ut till kund

Startdatum: 2025-06-30

Plats: Sundbyberg
Omfattning: 100 % av heltid (kan variera utifrån kundens behov)

Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2025/385".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quattro Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556719-9962)

Arbetsplats
Q i Linköping AB

Jobbnummer
9337828

Prenumerera på jobb från Quattro Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quattro Bemanning & Rekrytering AB: