Administrativ koordinator till myndighet
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Borås,
Mölndal,
Göteborg,
Trollhättan,
Jönköping eller i
hela Sverige Är noggrann, strukturerad och ordningsam ord som väl beskriver dig? Har du tidigare erfarenhet av att jobba med administration? Skulle du vilja jobba på en spännande myndighet, där du har chans att utmanas och utvecklas? Då har vi tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2015-08-27BeskrivningPerido söker en administrativ koordinator till kund som är en statlig myndighet vars huvudsyfte är att underlätta för varor och tjänster att fritt röra sig över gränser. Tjänsten är placerad i Borås.
I denna spännande tjänst som koordinator kommer du att stötta handläggare med diverse administrativa göromål, som till exempel koordinera och administrera bedömningsärenden, bokningar, dokumenthantering, registerarbete, godkänna och kontera fakturor. Det ingår även att handlägga enklare ackrediteringsärenden exempelvis i samband med ombildningar av företag. I arbetet ingår också att vara sekreterare vid olika möten och kommittéer, samt administration av dessa.
För att lyckas i det här uppdraget är det viktigt att du är noggrann, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Dessutom ser vi att du är en duktig organisatör med stor ansvars- och servicekänsla! Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Minst gymnasieutbildning
• Några års erfarenhet av liknande arbete
• God datorvana, goda kunskaper i Office-programmen
• Goda kunskaper i både skrift och tal, även på engelska
Meriterande
• Eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av ekonomisystem och IT system
• Tekniskt intresse
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag t.o.m 26 maj 2016 med möjlighet till förlängning. Start omgående.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12205PP i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb12205PP
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 12205
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2407109
Observera att sista ansökningsdag har passerat.