Administrativ koordinator till myndighet

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Borås, Mölndal, Göteborg, Trollhättan, Jönköping eller i hela Sverige

Är noggrann, strukturerad och ordningsam ord som väl beskriver dig? Har du tidigare erfarenhet av att jobba med administration? Skulle du vilja jobba på en spännande myndighet, där du har chans att utmanas och utvecklas? Då har vi tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2015-08-27

Beskrivning
Perido söker en administrativ koordinator till kund som är en statlig myndighet vars huvudsyfte är att underlätta för varor och tjänster att fritt röra sig över gränser. Tjänsten är placerad i Borås.

I denna spännande tjänst som koordinator kommer du att stötta handläggare med diverse administrativa göromål, som till exempel koordinera och administrera bedömningsärenden, bokningar, dokumenthantering, registerarbete, godkänna och kontera fakturor. Det ingår även att handlägga enklare ackrediteringsärenden exempelvis i samband med ombildningar av företag. I arbetet ingår också att vara sekreterare vid olika möten och kommittéer, samt administration av dessa.

För att lyckas i det här uppdraget är det viktigt att du är noggrann, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Dessutom ser vi att du är en duktig organisatör med stor ansvars- och servicekänsla! Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasieutbildning
• Några års erfarenhet av liknande arbete
• God datorvana, goda kunskaper i Office-programmen
• Goda kunskaper i både skrift och tal, även på engelska

Meriterande

• Eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av ekonomisystem och IT system
• Tekniskt intresse

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag t.o.m 26 maj 2016 med möjlighet till förlängning. Start omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12205PP i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
12205PP

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 12205
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2407109

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: