Administrativ Koordinator Till Kund Inom Finansiella Tjänster

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-10-08

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en administrativ koordinator till vår attraktiva kund i Stockholm! De är en världsledande leverantör av finansiella tjänster som hjälper banker och institutioner att hantera sina OTC-derivatkontrakt. Huvudkontoret ligger i Stockholm, där centrala funktioner och servicehantering finns. Företaget har också kontor i finansvärldens metropoler, London, New York, Singapore och Tokyo. Deras kunder är främst internationella investeringsbanker och andra finansiella aktörer.

Exempel på arbetsuppgifter:
• ansvara för att hantera inkommande förfrågningar från kunder angående underliggande teknisk information för leverans av företagets tjänster
• övervaka och prioritera förfrågningarna och samordna och samla information från andra delar av IT -organisationen för att besvara frågorna
• ansvara för att samordna och hantera administrationen kring tekniska riskbedömningar samt andra möten och workshops
• vara delaktig i kontinuerligt förbättringsarbete, vilket bland annat innebär att bistå med interna och externa revisioner och rapportera status för eventuella åtgärder som behöver vidtas till ledningen.

Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
• Du har en fullständig gymnasial utbildning
• Du har tidigare arbetserfarenhet av kundrelaterade roller som exempelvis kundservice, support, BackOffice eller liknande
• Du har mycket goda kunskaper i MS Office
• Du behärskar svenska och engelska utan problem

Dina personliga egenskaper
För att passa i rollen har du en god samarbetsförmåga med både interna och externa kontakter. Du har ett proaktivt tänkande och ett noggrant tillvägagångssätt och är uppmärksam på detaljer.

Tillträde och ansökan
Uppdraget är heltid, 40h/v. Vår kund önskar en omgående start och uppdraget förväntas löpande på i ca 6 månader, med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbusters AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4120".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters

Jobbnummer
6026684

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: