Administrativ koordinator till kund i Solna

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2008-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ koordinator till kund i Solna" (publicerad 2008-12-17) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco Outsourcing söker en administrativ koordinator till kund i Solna

Publiceringsdatum
2008-12-01

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som administrativ koordinator där arbetsuppgifterna kommer vara av blandad karaktär såsom resebokningar, administration kring billeasingavtal och mobiltelefoner, avtalshantering, koordinering av frukost- och lunchmöten, organisation kring externa och interna kontorsflyttar, introduktion av nyanställda, övergripande ansvarig för receptionen samt agera lunchavbytare i denna, uppdatering i telefonisystem, beställningar och allmän service. Tjänsten är ett mammavikariat på heltid med start i början av januari 2009 t.o.m september 2009, med chans till förlängning. Arbetstiderna är 8:00-17:00 men möjlighet finns till viss flexibilitet kring dessa.
Vem söker vi?
Vi tror att du har arbetat ett par år som koordinator eller administrativ assistent, gärna i internationell miljö med engelska som koncernspråk. Erfarenhet av receptionsarbete är meriterande. Önskvärt men ej nödvändigt är om du har arbetat i SAP.
Du är en mycket god kommunikatör och har förmågan att vara tydlig och rak på ett smidigt och ödmjukt sätt. Du har ett öga för detaljer och gillar att arbeta proaktivt. Som person är du prestigelös och har inga problem att hugga in där det behövs då du har ett stort intresse för service och människor. För att trivas på den här arbetsplatsen skall du tycka om att vara spindeln i nätet, arbeta självständigt med mycket varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo och inte vara rädd för att fatta egna beslut.
Du har gymnasiekompetens, är en mycket van datoranvändare och behärskar Officepaketet. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt på grund av arbetets administrativa karaktär samt att engelska är koncernspråk.
Vad erbjuder vi?
Söker du ett stimulerande och utvecklande arbete i internationell miljö med varierande arbetsuppgifter är det här en tjänst för dig så sök redan idag. Adecco månar även om sina medarbetares hälsa varför vårt friskvårdbidrag kommer ge dig möjlighet till val av aktivitet som passar just dig.
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. För att gå vidare i en eventuell rekryteringsprocess måste ditt CV finnas registrerad där. Bifoga gärna ett personligt brev med löneanspråk. Tjänsten söker du på: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=625932
För mer information kontakta Lotta Eriksson 08 598 983 86.
E-post lotta.eriksson@adecco.se
Välkommen med Din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat med chans till förlängning

Ersättning
Fast lön
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-12-19
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ koordinator

Kontakt
Lotta Eriksson, 08 598 983 86 (Telefon), lotta.eriksson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB Företagspresentation

Adress
Adecco Sweden AB
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-598 983 86

Jobbnummer
362259

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: