Administrativ Koordinator till Amgen Solna!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Är du en flexibel och serviceinriktad person med erfarenhet av att arbeta assisterande och koordinerande? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund Amgen med plats i Solna.

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som administrativ koordinator på detta kontor kommer du bland annat att ansvarar för uppdatering utav system, utveckling av databaser, introduktion för nyanställda medarbetare på företaget samt samordna projekt på avdelningen.
Vidare kommer du även att assistera dina medarbetare med reseadministration, arrangemang utav konferenser samt beställning av cateringmat med mera.

Vem trivs här?
Vi tror att du som söker har några års erfarenhet av att ha arbetat som assistent åt chefer samt utav administrativt arbete, gärna inom ett internationellt bolag. Du är en serviceinriktad person med hög integritet. Som person är du strukturerad, samarbetsinriktad och har initiativförmåga. Du har lätt att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt och ser möjligheter att effektivisera administrationen.

Vidare är dina datorkunskaper mycket goda och har du dessutom ett intresse för teknik och system är detta tjänsten för dig. En stor del av kommunikationen kommer att ske på engelska och därför behöver du ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift.

Då ingen dag är den andra lik är det viktigt att du flexibel och pragmatisk med förmåga att anpassa dig till nya förutsättningar och krav.

Vad erbjuder vi?
Ett konsultuppdrag med stor chans till förlängning hos kund i dynamisk och internationell miljö.

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas i juni. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas med start juni och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-04-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-24
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annelie Sandberg

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2803431

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: