Administrativ koordinator till aktör inom fibernät

Perido AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en administrativ koordinator till en av våra kunder, en organisation som levererar kommunikationslösningar inom fibernät. Du kommer att ingå i ett samarbetande team och arbeta i en trivsam miljö på kundens kontor i Stockholms innerstad.

Som administrativ koordinator kommer du att ha en rolig och koordinerande roll där din främsta uppgift är att hantera kundförfrågningar och övervaka fibernätet för avvikelsehantering. Kunden arbetar med flera verksamhetssystem, bland annat CRM och fiberdokumentationssystemet DpCom - vilket du kommer få upplärning om på plats hos kund. Du kommer i inledningsfasen få en professionell introduktion och handledning för att snabbt kunna sätta dig in i verksamhetens arbetssätt och system. När du är varm i kläderna kommer du att arbeta alltmer självständigt och besvara förfrågningar från kunder samt att ta fram arbetsunderlag till dina medarbetare.

Vi tror att du som söker har minst ett års erfarenhet av administrativt arbete och är nyfiken på en ny roll där du både har en servicefunktion och får arbeta administrativt. Vi ser gärna att du har ett intresse för nätbyggnad och att du är lyhörd för ny kunskap och arbetssätt. Som person är du social, trivs i en roll där du fungerar lite som spindel i nätet och har lätt för att sätta dig in i nya system.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-05-04

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom administration
• Goda datakunskaper
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande

• Erfarenhet av verksamhetssystem, exempelvis GIS eller CRM
• Eftergymnasial utbildning inom relevant område

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till årsskiftet. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du erfarenhet som administratör, administrativ assistent eller har arbetat i en servicefunktion där det förekommit mycket administrativa uppgifter? Är du i början av din karriär, lyhörd för nya arbetssätt och är redo för en ny utmaning? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15327LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-03
Ange följande referens när du ansöker: 15327LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3476774

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: