Administrativ Koordinator till Akademiska Hus

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Vi är ett av landets största fastighetsbolag och med fokus på universitet och högskolor bygger och förvaltar vi hållbara kunskapsmiljöer för hela människan. Vår långa erfarenhet och fokus på trender i den akademiska världen gör att vi kan bygga både innovativt och långsiktigt. Idag har vi ett fastighetsvärde på 80 miljarder och en omsättning på 5,8 miljarder, och för att möta den ökande efterfrågan på kunskapsmiljöer har vi en projektportfölj på 17 miljarder. Så bidrar vi till ett klokare Sverige. Fler exempel på hur vi jobbar hittar du på akademiskahus.se

Akademiska Hus söker en Administrativ Koordinator till enheten Campus & Affärsutveckling, marknadsområde syd, vilket sträcker sig från Karlstad till Malmö. Rollen är placerad i Göteborg.

Publiceringsdatum
2018-03-22

Dina arbetsuppgifter
I denna roll som administrativ koordinator stödjer du marknadsområdesdirektörens verksamhet bestående av 10 personer i ett nära samarbete med marknadskoordinator placerad i Lund.

Detta är en visstidsanställning på 12 månader som innebär att du ger ett operativt och administrativt stöd till marknadsområdesdirektören samt till enheten. I rollen ansvarar du för att administrera och upprätta enhetens administrativa struktur, information, mötesprotokoll och andra för enheten viktiga dokument tillsammans med marknadskoordinator. Exempel på arbetsuppgifter:

• Skriva protokoll vid möten
• Bistå med att ta fram mallar, checklistor och manualer för enhetens arbete tillsammans med marknadskoordinator
• Ansvara för att förbereda införandet av nytt CRM-system
• Bistå medarbetare inom enheten med mötesbokningar
• Samverka med enhetens marknadskoordinator om mötesplanering för hela enheten
• Bistå enhetens medarbetare med planering och förberedelser av workshops
• Bistå med att upprätta enklare och informativa presentationer
• Beställning av bland annat material och litteratur
• Registrera nya leverantörer i bolagets system

Vem är du?

Vi söker dig med gymnasiekompetens, om du har vidareutbildning inom administration eller IT är det ett plus, men inget krav. Vi ser att du har ett par års erfarenhet av liknande roll med erfarenhet av koordinering och samordning. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet samt kunskaper inom IT-system, har du tidigare arbetat med digital arkivering och/eller digitala planeringsverktyg är detta meriterande. Erfarenhet från fastighetsbranschen är även meriterande men inte ett krav. Du har goda kunskaper i svenska och engelska.

Som person är du stöttande, driven och självgående. Arbetet innebär ett nära samarbeta med dina kollegor, därför är det viktigt att du är samarbetsorienterad. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och har en förmåga att arbeta strukturerat med ett stort engagemang. Arbetet förutsätter att du har en förmåga att prioritera mellan olika arbetsuppgifter samt att du har ett proaktivt förhållningsätt och kan se samband. Vi tror att du trivs i en roll där du får agera spindeln i nätet med ett koordinerande ansvar.

Så om du är en prestigelös, serviceorienterad och trevlig lagspelare som är sugen på att ta dig an en ny utmaning ser vi fram emot din ansökan!

Du erbjuds

På Akademiska Hus blir du välkomnad in i en stimulerande miljö med trevlig företagskultur och spännande arbetsuppgifter. Du ges från början ett stort ansvar på vägen mot vårt gemensamma mål - att skapa ledande kunskapsmiljöer. Här får du en unik chans att påverka och bidra till framtiden och du får möjlighet att växa i en kunskapsstark organisation. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald kan tillföra verksamheten och eftersträvar därför en kreativ blandning av medarbetare.

Din ansökan

Jurek Rekrytering & Bemanning behandlar ansökningar löpande, så välkommen in med din intresseanmälan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Maria Holmberg på tel.nr 0761 83 55 24 alternativt via mail: maria.holmberg@jurek.se

Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start

Omgående - Enligt Ö.K

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Holmberg maria.holmberg@jurek.se 0761-83 55 24

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4039743

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: