Administrativ koordinator sökes!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en person som gillar att arbeta och ansvara över olika områden? Har du en förmåga av att organisera och koordinera din omgivning? Ifall detta låter som du sök tjänsten redan idag! Urval av kandidater sker löpande oberoende datum på annons.

Publiceringsdatum
2016-08-17

Arbetsuppgifter
Som koordinator kommer dina dagar se olika ut. Tjänstens syfte är att hålla ihop det administrativa processerna inom olika tekniska arbetsprocesser och upphandlingar. Några olika arbetsområden kan beröra dokumentationshantering, hålla goda kundrelationer, avtalshantering gällande ekonomi och olika upphandlingar, koordinera evenemang och konferenser samt genomföra enklare undersökningarna inom och utanför företaget. I denna roll krävs det att du klarar av att ha en spindel-i-nätet-roll samt känner dig bekväm med att röra dig fritt och ta eget ansvar.

Om företaget
Företaget är en inköpscentral som på uppdrag av medlemmar upphandlar modern teknik och tjänster inom energisektorn. Man kommer även arbeta med dotterbolaget som har till uppgift att hitta ny och innovativ teknik och testa den för att se om den bidrar till att effektivisera energi och vattensystem i Sverige. Företaget bildades 1984 och är ett medelstort företag som har kontor beläget i centrala Stockholm.

Profil
Du är som person driven och engagerad i ditt arbete. Du har en förmåga av att prioritera vad som är viktigt samt klarar av att hålla en skötsam och professionell kommunikation med både kollegor och kunder. Utanför arbetet tror vi är du en person som gillar att engagera dig eller har olika fritidsintressen.

Skallkrav:
Administrativ talang
Gymnasiekompetens
Datavana i Office-paketet
Engelska och svenska i tal och skrift, andra språkkunskaper är meriterande.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Startdatum: Oktober
Placering: Centrala Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8545
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Forsberg clara@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2998563

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: