Administrativ koordinator i Göteborg

Randstad AB / Administratörsjobb / Göteborg
2022-09-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ koordinator i Göteborg" (publicerad 2022-12-01) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-09-28

Dina arbetsuppgifter
Har du som målsättning att alltid skapa positiva möten och sprida energi? Brinner du för service och vill utvecklas i en miljö med drivna och kompetenta kollegor? Tycker du om att hjälpa och assistera andra i deras jobb?

Just nu söker vi en koordinator till vår kund i Göteborg!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss

Ansvarsområden
Du kommer vara på huvudkontoret i Göteborg. Tillsammans med andra supportfunktioner blir du en viktig stödfunktion till hela företaget och kommer erbjuda förstklassig support. Rollen är en viktig och central funktion för att få allt att gå ihop och ställer höga krav på service och kvalitet. Här arbetar du brett med koordinering och administration samt ingår ofta i projekt, du stödjer också ledningsgruppens medlemmar i deras arbete, allt för att i slutändan skapa ett stort värde för våra kunder.

Det är en roll som förutsätter god samarbets- och lösningsförmåga, noggrannhet, kommunikationsförmåga och proaktivitet. I tjänsten ingår traditionella assistentuppgifter såsom:

hantering och koordinering av kalender
koordinering av möten och dokumentation både gentemot kunder och ledningsgruppen
upprättande och redigering av presentationsmaterial
administrera interna system
vara support för digitala tjänster
ansvara för tryckproduktion av kursmaterial

På det hela taget kommer du att ha en central och varierande roll med stora möjligheter att påverka hur företaget upplevs som arbetsplats och partner.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är utåtriktad och brinner för att ge god service. Du får energi av att samarbeta med andra och du agerar alltid professionellt. Du skapar energi och ser ett stort värde i att ha ordning och struktur i ditt arbete samtidigt som du har ett agilt mindset och kan agera självständigt och med högt tempo om situationen kräver det. I detta är du kreativ och tar initiativ för att lösa problem och skapa förbättringar på egen hand. Att vara agil är en förutsättning då vi jobbar nära våra kunder och såklart sätter ett stort värde vid att möta deras behov där det uppstår.

Du har tidigare arbetar med administrativa arbetsuppgifter i en varierande roll, och du har erfarenhet av att arbeta med service och support för organisationer och sprider en positiv energi omkring dig. Du har mycket god kunskap i svenska och engelska, både i tal och skrift.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Så ansöker du
Vill du arbeta och stödja en organisation som arbetar hos stora kunder både inom Sverige och internationellt? Vill du ha variation i dina arbetsuppgifter och vara personen i själva kärnan av ett team av fantastiska kollegor? Välkommen med din ansökan!

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information kontakta Matilda Nilsson: matilda.nilsson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201409565".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Matilda Nilsson
matilda.nilsson@randstad.se

Jobbnummer
7025156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: