Administrativ koordinator hos kund i Varberg

KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Varberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal, Göteborg eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad person som brinner för att arbeta inom det administrativa? Är du studerande eller arbetssökande och vill arbeta i en miljö som präglas av gemenskap och samarbete? Vi söker just nu en administrativ koordinator till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder i Varberg. Låter detta som något för dig? Missa då inte denna möjlighet!

Uppdraget är omgående och pågår under 3-4 veckors tid med chans till förläning!

Publiceringsdatum
2023-11-14

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ koordinator kommer du att ha en bred roll som bland annat innefattar traditionella administrativa sysslor som att uppdatera och lägga in uppgifter i affärssystem och hantera dokument. Du kommer få ta del av överföra data till ett inköpssystemet, uppdatera all leverantörs data enligt anvisning, kontakta leverantörer för att komplettera med uppgifter.

Du kommer att vara en viktig del av bolagets processer mot leverantörer. Tjänsten mycket kommunikation både internt och externt samt andra administrativa uppgifter som kan tillkomma efter behov. Syftet med rollen är att säkerställa en hög effektivitet och smidighet i processer, samt att leverera hög kvalitet till bolagets leverantörer.

Kvalifikationer
För tjänsten är det viktigt att du är van vid ett högt tempo och kan klara deadlines för att gruppen skall kunna leverera i tid. Vi söker dig som har bra prioriteringsförmåga, struktur och hög nivå av noggrannhet då det handlar om att säkerställa uppgifter i leverantörs-databasen. För att lyckas i rollen är du självständig i ditt arbete, representativ och har ett service tänk. Svenska i både tal och skrift är ett krav samt engelska är meriterande.

Övrig information
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos KFX HR-partner Göteborg men arbetar på plats hos vår kund i Varberg. Arbetstiderna är 08:00-17.00 - kan variera.

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8263019

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: