Administrativ Koordinator

Foodimpex Int. AB / Lagerjobb / Helsingborg
2008-05-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ Koordinator" (publicerad 2012-03-27) ⬅️


Visa alla lagerjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Foodimpex Int. AB i Helsingborg

Som administrativ koordinator kommer du att arbeta administrativt med import, export och trafikplanering.
Utöver detta kommer du att arbeta med ordermottagning
och handha kontakten med företagets kunder, leverantörer och
underleverantörer. Du kommer att tillhöra teamet på skeppnings-
avdelningen som för närvarande består av 3 personer.
För att vara rätt person bör du:
• Ha en gymnasieutbildning samt minst 5 års arbetslivserfarenhet inom sales support och orderhantering samt export/import koordinering.
• Ha erfarenhet av transport och spedition.
• Vara konstruktiv, flexibel, självgående & serviceminded.
• Behärska det engelska språket obehindrat i både tal & skrift.
• Hantera Officepaketet utan några problem och gärna vara en hejare på Excel.
Eventuella frågor om tjänsten besvaras via e-mail av
Jessica Lindberg, jessica@foodimpex.se .
Ansökningar skickas via mail till jessica@foodimpex.se

Publiceringsdatum
2008-05-14

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tjänsten avser heltid och är en tillsvidare anställning.

Ersättning
Fast lön
Marknadsmässig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: jessica@foodimpex.se

Företag
Foodimpex Int. AB

Adress
Foodimpex Int. AB
Box 1421
25114 HELSINGBORG

Kontorsadress
Järnvägsgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 042-18 01 00
E-postadress: jessica@foodimpex.se

Jobbnummer
221121

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Foodimpex Int. AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Foodimpex Int. AB: