Administrativ Koordinator

Randstad AB / Säljarjobb / Uppsala
2024-12-11


Visa alla säljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-12-11

Dina arbetsuppgifter
Är du organiserad, serviceinriktad och har erfarenhet av administration och evenemangsstöd? Vi söker nu en driven person som vill ta sin an ett långt konsultuppdrag hos vår kund i centrala Uppsala. Trivs du i en dynamisk roll där du får möjlighet att bidra till att skapa ordning, struktur och en positiv arbetsmiljö?

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se.

Låter det som din nästa möjlighet?
Vi hanterar ansökningar löpande, så vänta inte med att ansöka.

Ansvarsområden

Arbetsuppgifter
Stödja daglig administration genom att hantera schemaläggning, mötesbokningar, rapportering och andra administrativa ärenden.
Ansvara för förberedelse och genomförande av site visits och olika event såsom townhalls och andra sammankomster.
Boka lokaler, hantera catering och kontakta föreläsare i samband med olika event.
Ge praktiskt stöd till Operations Leadership-teamet vid onboarding och andra interna processer.
Assistera i att förbättra och förenkla processer kring event och besök.
Ta hand om inkommande förfrågningar från besökare och hantera ärenden via telefon och e-post på ett professionellt sätt.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet från hotellreception, administration eller liknande arbetsuppgifter.
Har en naturlig förmåga att organisera och prioritera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Är en lösningsorienterad person som trivs med att hantera praktiska och administrativa utmaningar.
Har grundläggande kunskap kring mötesbokning, rapportering och eventförberedelse.
Är bekväm med att samarbeta med olika intressenter och bidra till en positiv arbetsmiljö.

Bakgrund
Utbildning inom administration, service, eller arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig.
Erfarenhet från arbete med eventplanering, kundmöten eller liknande.
En naturlig vilja att lära och utvecklas inom en koordinerande roll.
Utmärkt nivå i engelska språket, både i tal och skift

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Jobbnummer
9055633


Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: