Administrativ kontorskoordinator

Carmenta AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Carmenta AB i Göteborg

Carmenta AB
Presentation
För vår kund Carmenta AB's räkning söker vi nu omgående en administrativ kontorskoordinator. Tjänsten är ett konsultuppdrag på längre sikt med goda möjligheter till anställning hos kund.
Urval och intervjuer sker löpande, därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan reda idag!

Publiceringsdatum
2010-04-07

Dina arbetsuppgifter
Som koordinator kommer du att vara verksam direkt under VD. Du kommer arbeta mycket administrativt med bland annat faktura flödet samt att följa upp fakturorna, orderhantering samt viss support mot kund. Du kommer se till att lönemånadsrapporter kommer in till redovisningsbyrån samt stämma av löner med redovisningsbyrån och hantera uppkommande frågor, vara Carmentas interface mot redovisningsbyrån. Ge visst stöd åt VD och LG med administrativa uppgifter.
Utöver det administrativa kommer du ansvara för kontoret i form av kontakter med fastighetsägare och de flesta av företagets kontorsunderleverantörer. Du kommer vara företagets ansikte utåt då du svarar i växeln, tar emot besökare, leveranser, arrangerar interna/externa events, bokar konferenser etc.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har relevant utbildning och ca 5 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Kanske har du grundläggande kunskaper i redovisning samt viss kunskap inom löneadministration. Kunskaper i Engelska både i tal och skrift är ett krav då koncernspråket är Engelska.
Som person är du prestigelös, ambitiös och noggrann. Du tar egna initiativ och har ett positivt tankesätt. Vi letar efter en person med rätt inställning och rätt ambition. I övrigt har du lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och miljöer, samt god datorvana.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Carmenta erbjuder produkter och tjänster inom geografisk informationsteknik till kunder som utvecklar verksamhetskritiska systemlösningar inom Försvar, Säkerhet och Infrastruktur. Bland Carmentas kunder finns större industriföretag och myndigheter, i Sverige och internationellt.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-04-15
Ange följande referens när du ansöker: 22195
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Carmenta AB

Adress
Carmenta AB

Jobbnummer
622289

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Carmenta AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Carmenta AB: