Administrativ konsultchef till Adecco Skellefteå

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Vindeln eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Vindeln eller i hela Sverige

Administrativ konsultchef till Adeccokontoret i Skellefteå

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.

Är du ett administrativt proffs som trivs att arbeta i högt tempo - då har vi jobbet för dig. På vårt kontor i Skellefteå får du en härlig utmaning, blir en viktig nyckelperson för oss och kommer att lära dig massor om HR och bemanning.

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att vara vårt administrativa stöd till vår bemannings- och uthyrningsverksamhet. Du kommer att i nära samarbete med konsultchef ha dialog med våra kunder och konsulter i syfte att snabbt och effektivt bemanna upp enligt kundens önskemål.  I vår värld är det ofta snabba kast och här gäller det att periodvis också kunna arbeta i högt tempo.

Ditt administrativa arbete består av att registrera uppdrag i vårt bokningssystem, upprätta kundavtal, tolka löneadministrativa lagar, regler och avtal, sammanställning av löner och tidredovisning, upprätta anställningsbevis och arbetsgivarintyg samt övrig administrativ resurs på kontoret. Ordning och reda, med en upparbetad struktur, är ett krav och är viktigt för att klara av arbetet.

Vem trivs här?
Vi tror att du som har jobbat administrativt inom olika serviceyrken några år och är van med att "det alltid händer något" kommer att trivas. Att du också har tidigare kunskap och erfarenhet inom lagar, avtal och kollektivavtal, HR-frågor etc gör att du lättare sätter dig in i rollen. God datavana och bra kunskaper i Word och Excel är viktigt, och ff a uttrycka sig väl i tal och skrift.

Vad erbjuder vi?
Adecco har placering 4 i Great Place To Work (GPTW) i klassen stora företag, vilket tyder på en hög trivsel bland oss innemedarbetare. Du kommer till en inspirerande och framgångsrik miljö och kommer snabbt att vidga ditt kontaktnät. Adeccos strategiska personalarbete gynnar också oss anställda där vi har stort fokus på friskvård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka omgående. Vi önskar tillsätta tjänsten snarast möjligt varför rekryteringsarbetet med urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om tjänsten kontakta vår kontorschef Michael Stark 070-275 40 29, 0910-761406, eller vår rekryteringskonsult Maria Burén 070-263 34 60.

Välkommen till oss!!

Publiceringsdatum
2013-04-16

Arbetstider och omfattning
Hel- eller deltid

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Buren 0702633460
Michael Stark, Kontorschef 0702754029

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 38
93131 SKELLEFTEÅ

Jobbnummer
1524426

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: