Administrativ internsupport till Kronans Apotek, heltid 5 månade

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-02-06

Företaget
Till Sveriges tredje största apotekskedja, Kronans Apotek, söker vi en supportande administratör med sinne för detaljer! Har du intresse för ekonomi, brinner för att ge god service och har god systemvana? Läs vidare och se om detta är ett uppdrag för dig! Kronans Apotek har över 300 butiksapotek i Sverige. Med fokus på rådgivning, långsiktiga relationer och produktkunskap erbjuder de sina kunder såväl receptbelagda läkemedel samt produkter för skönhet och hälsa! Du kommer att sitta centralt vid Stadshagen och ingå i teamet Varuförsörjning som är specialiserat på hantering av masterdata och support till butikerna rörande apotekets varor.

Om jobbet:
Som supportande Administratör har du som huvuduppgift att förvalta och ansvara för att master-datan är korrekt och städad. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat följande:

• Registrering av nya artiklar
• Byte av streckkoder
• Administration av utgående sortiment, reklamationer
• Agera kontakt ut mot apoteken
• Hålla kontakt med andra avdelningar för att lösa brådskande ärenden snabbt och effektivt

Möjligheter:
Är du nyexad och i början av din karriär? Då är detta uppdrag en god merit för framtiden! Du välkomnas in i ett glatt gäng som trivs tillsammans, det är högt i tak och lättsam stämning samtidigt som det är stort fokus på att arbetsuppgifterna utförs korrekt och med högsta servicekvalitet.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är initiativrik, självgående och har ett glatt humör! Du förstår vikten av att jobba noggrant och effektivt och lämnar inga detaljer åt slumpen. Då du har en serviceinriktad roll behöver du vara flexibel och positiv men ha skinn på näsan. Vi ser att du har minst ett års ekonomirelaterad och/eller IT-utbildning och att du har arbetat administrativt samt med service tidigare. Kanske är du civilekonom och siktar mot en controller-roll? Du får gärna ha erfarenhet av service/detaljhandel och förståelse för hur det är att stå med en kund framför sig och behöva hjälp med en artikel snabbt. Har du erfarenhet från apoteksbranschen eller hantering av stora mängder data är detta meriterande men inget krav.

Du har god Excelvana och kan använda dig av pivottabeller, vlookup och dylikt. Har du erfarenhet av affärssystemet Navision prioriteras din ansökan, i annat fall ska du ha vana från något annat system.

Arbetstider, tillträde och omfattning:
Uppdraget är på heltid och beräknas pågå från mitten på april till mitten av september- Du arbetar heltid, 40 h/vecka, flextid tillämpas. Vid kampanjstarter en gång i månaden kan det vara lite extra mycket att göra.

Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Då vi rekryterar löpande får du gärna vara snabb med att söka! Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Karolina Hedenström på telefon 08-684 252 32.

Arbetstider och omfattning
Administrativ internsupport till Kronans Apotek Visstidsanställning från mitten av april till mitten av september.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karolina Hedenström

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2158196

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: