Administrativ innesäljare

Personalpoolen Mellansverige AB / Säljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre och kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.a. industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken
Vi söker för kunds räkning en person som skall fungera som säljare på ett mindre lokalt företag stationerat i Örebro. Dina arbetsuppgifter kommer även bestå av vissa administrativa sysslor såsom sortering, fakturering m.m.
Som person skall du vara pedagogisk, lugn, bra lyssnare likväl som en god säljare.
Vi erbjuder en heltidsanställning med stor chans till fast anställning om du är rätt person.

Publiceringsdatum
2008-08-12

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
heltid, dagtid

Ersättning
Fast lön
enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-08-19
Ansökan kan skickas till e-postadress: annica@personalpoolen.se

Kontakt
Annica Ängerek, Bemanningsansvarig, 070 - 546 44 90, 019 - 126059 (direktnr), annica@personalpoolen.se

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Kontorsadress
ENGELBREKTSGATAN 8
ÖREBRO

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 019-126005

Jobbnummer
284928

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: