Administrativ inköpskoordinator till kund i centrala Stockholm

Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du en tjänst där du får arbeta brett inom inköp och vill ta nästa steg i din karriär och utveckling?

Publiceringsdatum
2019-06-20

Arbetsuppgifter
Som administrativ inköpskoordinator arbetar du självständigt under stort ansvar i en tjänst som har fokus på de administrativa bitarna inom inköp och sortiment gällande kategorin egenvård. Du kommer att ingå i ett litet team om 6 personer på sortiment och inköpsavdelningen och har nära till affärsområdeschefen inom egenvård som du rapporterar till och har ett tätt samarbete med.

Du kommer till exempel arbete med:
• Ansvara för utformningen av sortiment & inköpsinformation på intranätet samt se till att informationen är uppdaterad
• Registrera varor inom kategorin egenvård. Nyhetsregistrering samt löpande kategorisering, sortimentskoder och prisunderhåll av artikelregister.
• Granska material innan det ska skickas till marknad, samt utskick till leverantörer inför kampanjstart
• Svara på frågor som kommer in kring sortimentet från den interna personalen via mejl, telefon och intranät
• Ta fram enklare försäljningsanalyser och sammanställa intäkter för kampanjer

Du kommer ges en gedigen introduktion för att så snabbt som möjligt kunna arbeta självständigt.

Om företaget
Vår kund är en apotekskedja som finns i hela landet och är en del av en internationell apotekskedja som är en av de största i norra Europa. De är unika med att både ha egendrivna och franchisedrivna apotek, vilket innebär fler möjligheter för deras medarbetare.

Mer information om kund ges vid intervjutillfälle.

Profil
Skallkrav:

• Minst gymnasieutbildning
• Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Har god systemvana och lätt att lära dig nya system
• Grundläggande kunskaper i Office 365
• Exel
• Arbetat med administrativarbete i 6-12 månader

Meriterande:
• YH-utbildning inom inköp
• Tidigare arbetat inom butik och service

Som person ser vi att du har ett stort driv, arbetar proaktivt, serviceminded, strukturerad och är kommunikativ.
Du gillar arbeta självständigt och trivs i att ta egna ansvar,

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: 5/8-2019
Placering: Stockholm
Arbetstider: Vardagar 08:00 - 17:00
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt kollektivavtal

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-19
Ange följande referens när du ansöker: 20185
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Max Adsjö max.adsjo@framtiden.com 0722 31 18 78

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29

Jobbnummer
4838010

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: