Administrativ inköpsassistent på del och heltid

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du arbeta administrativt med inköp på ett internationellt företag? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten till ett spännande arbete där du får stimulans och utveckling.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som inköpsassistent kommer du att stödja inköparna i deras dagliga arbete, med fokus på administration, arkivering, uppföljning och utskick, Tjänsten är administrativt inriktad men med fokus på inköp. Det är start omgående på 50 % och under sommarsemestern kommer det troligtvis gå upp till 100 %. Kanske är du student eller nyutexaminerad?

Vem trivs här?
Du som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller inköp och trivs i ett högt tempo kommer att känna dig trygg i din nya arbetsroll. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med inmatning av data, SAP/ inköpsmodulen, har mycket goda kunskaper inom Officepaketet samt hanterar engelska och svenska flytande i både tal och skrift har du en stor fördel gentemot andra sökande. Du som gillar att organisera och strukturera ditt arbete för att på bästa sätt fullfölja uppgifter och klara av deadlines kommer att trivas ypperligt på din nya arbetsplats. Är du som person även duktig på att upprätthålla fokus för detaljer och vara noggrann i ditt arbete kommer du verkligen att komma till din fulla rätt här. Du som trivs med service och kund- och leverantörskontakter kommer snabbt komma in i rollen. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Här finner du en länk till annonsen: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1532769

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Helena Åhs på telefon 031- 725 45 16.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-05-20

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1248042

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: