Administrativ inköpsassistent, Bergshamra

Manpower Huvudkontor / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Ledig tjänst!
Nu söker vi en driven inköpare/inköpsassisten för kunds räkning, ett bolag inom teknikbranschen. Du kommer att vara anställd av Manpower och uthyrd till kund, detta uppdrag startar omgående och pågår fram till och med januari 2017. Uppdraget är på heltid.
I denna tjänst kommer du att arbeta med generellt operativt inköpsarbete samt fungera som assistent till inköpsansvarig.
Det är en väldigt bred roll och den ena dagen är inte den andra lik. Du kommer att arbeta självständigt tillsammans med inköpsansvarig

Förekommande arbetsuppgifter:

• Leverantörskontakt så som leverantörsmöten och hantering av olika avtal till leverantörer
• Kontaktperson till medarbetare
• Ansvara för resor och logi
• Hantera beställningar av produkter
• Administration av lager
• Administration och hantering kring abonnemang
• Granska, kontera, attestera, registrera fakturor
• Underhålla intranät inom inköp

Vi söker dig som:
• har en gymnasieutbildning och har du en relevant inköpsutbildning är det meriterande
• är kommunikativ i det engelska- och svenska språket, både i tal och skrift
• har en mycket god datavana i MS Office, med tyngd på Excel och Word samt har allmän systemvana.
• är utåtriktad och serviceinriktad då du kommer ha mycket kontakter, både externt och internt
• är van att arbeta självständigt, kan strukturera upp ditt arbete samt att du är flexibel och stresstålig.

Det är meriterande om du har kännedom av datasystemet Agresso men detta är inte ett krav.
Vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Publiceringsdatum
2016-02-10

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta konsultchef Caroline Lyngen, tfn 08-452 33 13

Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Lyngen 018-185974

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2662356

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: