Administrativ handläggare till bankteam

AB Bemanningskontoret / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Bemanningskontoret i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Karlskoga eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-07-01

Arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm söker vi en backofficeadministratör till vårt kundföretag inom inkassobranschen. Uppdraget är på minst sex månader och du får möjlighet att ingå i ett drivet och ambitiöst team!

I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga kravärenden på uppdrag av en av våra största banker på marknaden. Din dag består i att vara ett stöd för banken i inkassofrågor samt agera som administrativ funktion i bankens kravärenden.

Profil
För att trivas i rollen tror vi att du är utbildad inom ekonomi eller har motsvarande arbetslivserfarenhet. Du är också strukturerad, lättlärd och driven. Flexibilitet, prioritering och att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt är förmågor som är förutsättningar för att trivas.

Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition och positiv inställning är a och o. Att ge god service kommer naturligt för dig och du sätter stort värde i att vara noggrann.

Har du arbetat med inkassofrågor/kravfrågor inom bankväsendet är detta mycket meriterande.

Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Stort fokus kommer att läggas på personlig lämplighet.

Om företaget
Tjänsten är på heltid och du har arbetstid under vardagar mellan kl.08.00-17.00. Kontoret är beläget i Sickla.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till info@bemanningskontoret.se

Vi går igenom ansökningarna kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi tar utdrag ur belastingregistert samt gör kreditupplysning som en del av processen i denna rekrytering.

Vi tar ej emot ansökningar via länken

Om företaget
Vi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-31
Ange följande referens när du ansöker: 3275
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Nilsson info@bemanningskontoret.se

Företag
AB Bemanningskontoret

Adress
AB Bemanningskontoret
Norra Allégatan 8
41301 Göteborg

Kontorsadress
Norra Allégatan 8

Jobbnummer
4839835

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Bemanningskontoret

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Bemanningskontoret: