Administrativ handläggare till bankteam
AB Bemanningskontoret / Butikssäljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Bemanningskontoret i Nacka,
Karlskoga,
Karlstad,
Vänersborg,
Herrljunga eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm söker vi en backofficeadministratör till vårt kundföretag inom inkassobranschen. Uppdraget är på minst sex månader och du får möjlighet att ingå i ett drivet och ambitiöst team!
I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga kravärenden på uppdrag av en av våra största banker på marknaden. Din dag består i att vara ett stöd för banken i inkassofrågor samt agera som administrativ funktion i bankens kravärenden.
Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du är utbildad inom ekonomi eller har motsvarande arbetslivserfarenhet. Du är också strukturerad, lättlärd och driven. Flexibilitet, prioritering och att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt är förmågor som är förutsättningar för att trivas.
Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition och positiv inställning är a och o. Att ge god service kommer naturligt för dig och du sätter stort värde i att vara noggrann.
Har du arbetat med inkassofrågor/kravfrågor inom bankväsendet är detta mycket meriterande.
Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift
Stort fokus kommer att läggas på personlig lämplighet.
Om företaget
Tjänsten är på heltid och du har arbetstid under vardagar mellan kl.08.00-17.00. Kontoret är beläget i Sickla.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till
info@bemanningskontoret.se Vi går igenom ansökningarna kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi tar utdrag ur belastingregistert samt gör kreditupplysning som en del av processen i denna rekrytering.
Vi tar ej emot ansökningar via länken
Om oss
Vi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2019-07-02ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-31
Ange följande referens när du ansöker: 3276
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Nilsson
info@bemanningskontoret.seFöretagAB Bemanningskontoret
AdressAB Bemanningskontoret
Norra Allégatan 8
41301 Göteborg
KontorsadressNorra Allégatan 8
Jobbnummer 4840258
Observera att sista ansökningsdag har passerat.