Administrativ coordinator / VD-sekreterare sökes omgående

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar att jobba med varierande arbetsuppgifter av administrativ karaktär.

Vi söker nu en administrativ coordniator / VD-Assistent för kunds räkning i centrala Stockholm. Uppdraget ska tillsättas omgående och löper fram till sista juni med eventuell chans till förlängning. Detta är ett bemanningsuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Bemannia och är uthyrd till vår kund.

Dina Arbetsuppgifter:
Du kommer att vara behjälplig med diverse uppgifter inom kontorsadministration. Du kommer att sköta inkommande mail, assistera ledning, agera sekreterare vid möten med protokollskrivning. Du kommer ha ett övergripande ansvar för att iordningställa listor såsom semester, utbildningsplaner m.m. Du kommer även att förbereda avtal och hantera interna kontrollfrågor.

Dina Kvalifiktationer:
• Minst gymnasieexamen, gärna inriktning administration eller ekonomi
• Goda kunskaper i Outlook
• Erfarenhet av administrativt arbete, gärna i rollen som VD assistent.
• Gärna intresse av fastigheter, då kunden är aktiv inom denna bransch.
• Goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift.

Vem är du?
Som person gillar du att vara "spindeln i nätet", där högt arbetstempo och varierande arbetsuppgifter ses som en utmaning. Du är professionell och trevlig i ditt förhållningssätt och är van att arbeta med/nära/för ledningsgrupp. Du har god administrativ förmåga och är noggrann och strukturerad i ditt förhållningssätt. Du har en viss mån av envishet och har förmågan att organisera och prioritera. Vidare ser vi att du har en god social kompetens, humor och "skinn på näsan", dock med en ömsesidig ödmjukhet.

Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast då urval sker löpande.Observera att ansökningen tas emot via e-post jobb@bemannia.se eller via vår CV databas www.bemannia.se

Märk Din ansökan med referens: "Administrativ coordinator"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 31 kommuner och ett 90-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008 samt Miljöledningssystem 14001:2004. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 30 år.

Välkommen med Din ansökan! - Bemannia - Rätt Person Direkt

Publiceringsdatum
2012-02-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-29
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Jobbnummer
1168860

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: