Administrativ chef, TPC Components AB
Addilon AB / Ekonomichefsjobb / Hallstahammar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Hallstahammar,
Surahammar,
Köping,
Västerås,
Kungsör eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Addilon AB i Hallstahammar,
Köping,
Västerås,
Kungsör,
Eskilstuna eller i
hela Sverige TPC Components är ett av Europas ledande precisionsgjuterier. Vi levererar monteringsfärdiga komponenter till fordons-, livsmedels-, gasturbin-, och maskinindustri. En viktig styrka hos TPC är förmågan att förädla kundernas produkter redan i utvecklingsstadiet. Vår tekniska kompetens sträcker sig djupt ner i kemi och metallurgi. Det innebär också att vi kan erbjuda en kostnadseffektiv och snabb industrialisering av produktionen för mycket komplexa komponenter. Hos oss finns en yrkesstolthet och en tradition som genomsyrar vårt företag sedan 1948 när TPC grundlades. "Bruksandan" betyder att med själ och hjärta gå in för sitt jobb. Är det något vi är helgjutet stolta över på TPC så är det just det.
Läs mer om oss på
www.tpcab.sePubliceringsdatum2019-12-22Dina arbetsuppgifterTjänsten innebär att vara ansvarig för områdena ekonomi, personal och IT. Du ingår i företaget ledningsgrupp.
Exempel på Ansvarsområden/Arbetsuppgifter som ingår i din roll:
• Övergripande redovisningsansvar
• Övergripande personalansvar
• Övergripande IT-ansvar
• Se till att processer, system och struktur tillgodoförs bolaget
• Vårda kund och leverantörsrelationer
• Motivera, utveckla samtliga medarbetare
• Upprätthålla affärsmässig kunskap om utveckling och trender inom ekonomi och personal
KvalifikationerVi söker dig som har relevant erfarenhet inom ekonomi och administration samt har dokumenterad ledarskapserfarenhet från den typen av arbete. Du är civilekonom och har flerårig arbetslivserfarenhet, helst från tillverkningsindustri. Erfarenhet som controller med arbetsuppgifter inom lagerhantering är meriterande.
I ansvarsområdet ligger också i att utveckla personal, så flerårig erfarenhet av personalledning och/eller utbildning inom ledarskap är stora plus.
Du har goda IT-kunskaper, behärskar Officepaketet och då framförallt Excel. Självklart uttrycker du dig mycket väl på svenska och engelska, såväl tal som skrift.
Personlighet
Du är en ansvarstagande och serviceinriktad person som gillar att arbeta efter målet nöjd kund, i syfte att upprätthålla goda och långsiktiga affärsrelationer, både internt och externt. Du har naturliga ledaregenskaper, är kommunikativ, har god social förmåga och en fallenhet för att leverera service i världsklass. Vidare är du en god ambassadör för oss och delar våra värderingar som präglas av ärlighet, ansvar och kvalitet. Du är dessutom nyfiken, initiativrik och ser utvecklingsmöjligheter i det mesta.
Så ansöker duVi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 8.30-10.00, 010-207 01 50.
Om Addilon
Rekrytering av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Mälardalen, Stockholm, Göteborg, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.
Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.
Sökord: ekonomi, personal, IT, TPC components, Hallstahammar, monitor, precisionsgjuteri, gjuteri, fordon, livsmedel, gasturbin, maskinindustri
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAddilon AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Addilon AB (org.nr 556805-1147),
http://www.addilon.se Jobbnummer 5017319
Observera att sista ansökningsdag har passerat.