Administrativ chef till Skanska i Stockholm

TNG Group AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2018-06-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ chef till Skanska i Stockholm" (publicerad 2018-10-05) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba med personalansvar och processeffektivisering? Skanska söker en Administrativ chef till ett uppdrag på minst 1 år.

Tycker du om att jobba med effektivisering, är redo för nästa utmaning inom administration och tycker om att ta stort eget ansvar - då är detta jobbet för dig! Skanska Rental söker nu en Administrativ chef till huvudkontoret i Stockholm, välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som Administrativ chef kommer du att spela en viktig roll där du har stora möjligheter att förändra, förbättra och modernisera de befintliga arbetsmetoderna. Du kommer att få ett stort mandat att genomföra förändringar och samtidigt få stöd från närmsta chefen under implementationen.

Du kommer till ett stort, stabilt företag där både kunder och leverantörer ofta är välkända bolag. Skanska jobbar långsiktigt och uppdraget kan även bli längre än ett år beroende på dina önskemål och den övriga verksamhetens utveckling.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Tjänsten som Administrativ chef innebär du leder och samordnar den administrativa gruppen på 11 personer. Gruppen är utspridd på fyra olika lokalkontor runt om i landet och din uppgift initialt blir att kartlägga gruppens arbetsuppgifter vilket innebär att du kommer att åka runt och besöka kontoren och dokumentera processerna. Nästa steg blir att analysera vilka förbättringsområden som behövs åtgärdas och till sist att implementera åtgärderna. Du rapporterar till regioncontrollern som kommer att stötta dig i processen.



ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Rollen är placerad i Skanskas ljusa och fräscha lokaler på Lindhagen i centrala Stockholm, det kommer också förekomma en del resor, främst i början när du lär känna verksamheten. Tjänsten är på heltid, vanliga kontorstider 08.00-16.15 med möjlighet till flextid när det behövs. Detta är ett konsultuppdrag på minst 1 år med god chans till förlängning, tillträde sker så snart rätt person kan vara på plats.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du arbetar strukturerat, analytiskt och proaktivt. Du är lyhörd samt driver förändrings- och förbättringsarbete med engagemang och träffsäkerhet. Då anställningen innebär personalansvar ser vi att du har erfarenhet av detta, är en god kommunikatör, har hög nivå av integritet samt god analytisk förmåga.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-06-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hendrik Christiansson Hendrik.christiansson@tng.se 070-9378702

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4199057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: