Administrativ assistent tilll expansiv näthandel

Jollyroom AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Mölndal, Göteborg, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom.se är Sveriges största barn- och babybutik på nätet. Vi har marknadens största lagerförda sortiment för snabb leverans till våra kunder. Tillsammans med duktiga medarbetare skall vi ta en ledande position inom näthandel av barn- och babyprodukter i Norden.
I Jollyroom kommer du att arbeta tillsammans med personer som har unik kompetens inom näthandel. År 1996 startade vi Komplett som idag är den största aktören inom näthandeln i Norden, med cirka 400 anställda och en omsättning på 4,5 mdkr. Den första januari 2011 lanserade vi Jollyroom.se och på knappt ett år har vi blivit ledande näthandlare i Sverige inom barn- och baby. Nu söker vi dig som vill vara med att fortsätta bygga Jollyroom och nå våra högt satta mål.
Ansvar och arbetsuppgifter:
Vi söker en administrativ assistent som skall arbeta inom inköp samt ekonomi. Löpande arbetsuppgifter:
• Ansvar för att kontrollera, stämma och registrera inkommande fakturor
• Enklare bokföring
• Ta kontakt med leverantörer vid fakturafrågor
• Hantera och administrera inköpsordrar
• Stötta i arbetet med text och bild på Jollyroom.se
• Stötta i arbetet med annonsering av våra produkter
Du rapporterar till vår inköpschef.
Krav på erfarenhet och person:
Vi söker dig som har vana av att arbeta med administrativa uppgifter, gärna på en ekonomi eller inköpsavdelning. Du har goda betyg från gymnasiet/högskolan och har ett stort intresse av att arbeta med administration. Du har mycket bra datorvana och är självgående i Officepaketet. Det är mycket meriterande om du har kunskap i SAP. Du uttrycker dig väl i både skrift och tal, har ett gott ordningssinne och ett riktigt skarpt öga för siffror och text.
Som person är du målinriktad, strukturerad, snabblärd och trivs med ordning och reda. Vi vill att du är orädd och sporras av ansvar och högt satta mål. Du är affärsmässig och trivs i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt. I Jollyroom är tempot och engagemanget mycket högt, varav det är viktigt att du är drivande, har hög energinivå och klarar av utmanande uppgifter.
Din ansökan innebär att du vill utmana branschen tillsammans med oss.
Vi erbjuder dig bland annat:
• En spännande tjänst i ett företag med stora ambitioner
• Vinstdelningssystem (utöver fast lön)
• Högt tak i organisationen där du får utrymme att driva egna frågor och fatta egna beslut
• Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att komplettera gruppen med din styrka
• En ergonomisk och bra arbetsstation med den senaste utrustningen
• Fritt intag av kaffe, snacks, frukt och annat gott i kylen
• Och inte minst: after works och andra trevliga tillställningar
Upplägg och ansökan:
Start: Snarast möjligt
Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
Placering: Huvudkontor i Mölndal
Ansök genom att maila CV och personligt brev till jobb@jollyroom.se
Kontakt: Terese Fernbring via jobb@jollyroom.se
Ange referens på ansökan: Admin
Observera att vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Publiceringsdatum
2011-12-13

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-29
Ange följande referens när du ansöker: Admin
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@jollyroom.se

Företag
JOLLYROOM AB

Adress
JOLLYROOM AB
Argongatan 11
43153 Mölndal

Kontorsadress
Argongatan 11
Mölndal

Kontaktuppgifter
E-postadress: jobb@jollyroom.se

Jobbnummer
1105067

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: