Administrativ assistent till stöd och utveckling

Sundbybergs Stad / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sundbybergs Stad i Sundbyberg, Solna, Stockholm eller i hela Sverige

Du är förändringen. Och vill se den i organisationen. Precis som vi.

Här på stöd och utveckling tar vi vara på kreativiteten och engagemanget hos våra medarbetare. Vi strävare efter att vara en modern och effektiv organisation som ständigt utvecklas. Du har alla möjligheter att vara med och påverka framtiden, både för staden och för just din verksamhet.

Social- och arbetsmarknadsförvaltningen är en ny förvaltning från och med den 1 januari 2015. Två förvaltningar har blivit en. Det pågår ett spännande utvecklingsarbete som genomsyrar hela organisationen och som utgår ifrån ett systemiskt förhållningssätt där brukarens och medarbetarens delaktighet har en central plats. Vi arbetar i en organisation där vår värdegrund och professionalitet är viktig.

Sundbybergs stad växer så det knakar, men har lyckats bevara fördelarna med att vara en liten kommun. Det innebär att det är nära till beslut och att våra medarbetare har möjlighet att vara med och påverka verksamheten. Det gör arbetet extra roligt.

Som administrativ assistent kommer dina arbetsuppgifter att bestå av t.ex. fakturahantering, hantering av arvoden, avgifter samt övriga för tjänsten förekommande administrativa och ekonomiadministrativa arbetsuppgifter. Du kommer också att samarbeta med och vara ett stöd till utredare, handläggare och chefer.

Vi vill att du har erfarenhet av administrativt arbete med fördel inom offentlig förvaltning och en gymnasial utbildning som är relevant för tjänsten. Vi ser gärna att du har erfarenhet från området socialtjänst,
funktionsnedsättning eller arbetsmarknad. Tjänsten är placerad inom enheten stöd och utveckling.

Vi vill även att du är serviceinriktad, har en god samarbetsförmåga och även en förmåga att arbeta självständigt. Du har goda kunskaper i det svenska språket och kan uttrycka dig tydligt så väl muntligt som skriftligt. Du har förmåga att lätt få en överblick av det du gör, du är flexibel och ser möjligheter i förändringar. Rollen kräver en god IT-kunskap. Du kommer att använda dig av verksamhets- och ekonomisystem samt olika officeprogram.

Sundbybergs stad erbjuder friskvårdssubvention samt personalstöd via Mertid AB.

Befattningen är en tidsbegränsad anställning på heltid till och med den 31 januari 2016. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Ansök senast den11 maj 2015. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan!

Sundbybergs stad växer så det knakar. Du som jobbar här befinner dig mitt i händelsernas centrum. Du har all möjlighet att vara med och påverka framtiden, både för staden och den verksamhet du arbetar i. Det fina med Sundbyberg är nämligen att vi har bevarat fördelarna med en liten organisation. Som att det är nära till beslut, lätt att påverka och att alla känner alla. Vi tycker att det är viktigt. Det tycker du också.

Vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2015-04-29

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Åström Brewitz, Planerings- och utredningsledare 08-706 83 61 anna.astrombrewitz@sundbyberg.se
Fackliga  organisationer, nås via växeln 08-706 80 00

Företag
Sundbybergs stad

Adress
Sundbybergs stad
Sundbyberg stad 172 92 Sundbyberg
17292 Sundbyberg

Kontorsadress
Sundbyberg stad 172 92 Sundbyberg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2272487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sundbybergs Stad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sundbybergs Stad: