Administrativ assistent till statlig myndighet i Stockholm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-07-17Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en administrativ assistent på 50-60% med start i mitten av september. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning. Kontoret ligger i centrala Stockholm och arbetstiderna kommer att vara 10:00-14:30 med reservation för enstaka tillfällen då man kan komma att medverka på enstaka evenemang. Du kommer att ingå i en assistentgrupp som ansvarar för logistiken kring de möten och seminarier som äger rum på kontoret. Några gånger per år kommer det även att förekomma större event runt om i landet där gruppen ansvarar för logistik och administration kring. Du kommer även att ansvara för att hålla uppgifter i kundrelationsdatabasen uppdaterade samt viss fakturahantering.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära:
• Ansvara för att hålla uppgifter i CRM-systemet uppdaterade
• Ta emot besökare och hålla snyggt och rent på de olika planen
• Ansvara för diverse inköp och beställningar till kontoret
• Post- och pakethantering
I arbetsuppgifterna kan det även ingå viss fakturahantering, diarieföring samt kontering av fakturor beroende på tidigare erfarenhet och bakgrund inom detta.
Vem är du?
Vi söker dig med gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning och med goda kunskaper i MS Office eller liknande samt en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi ser att du är noggrann och bra på att planera och strukturera ditt arbete. Du är serviceinriktad, har en hög integritet och är en god kommunikatör.
Tjänsten är på 50-60 % med start 15:e september. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Olofsson på
elin.olofsson@jurek.se.
Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via email.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Olofsson
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3606450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.