Administrativ assistent till statlig myndighet i Stockholm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
2017-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ assistent till statlig myndighet i Stockholm" (publicerad 2017-07-17) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-05-31Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en administrativ assistent på 50-75% med start i augusti. Detta är ett konsultuppdrag på 3 månader med chans till förlängning. Kontoret ligger i centrala Stockholm och du kommer att arbeta som ett stöd till chefer och kollegor på den internationella staben. I rollen som assistent kommer du att arbeta koordinerande och ha många kontakter med olika avdelningar på myndigheten.
Du kommer att arbeta varierat där några av dina arbetsuppgifter kommer att vara:
Ansvar för att granska fakturor och reseräkningar
Genomföra resebokningar samt bokning av möten och konferenser
Protokollskrivningar, hantering av funktionsbrevlådan
Ansvara för beställningar, arrangemang och besök
I arbetsuppgifterna ingår även att diarieföring samt att ansvara för att ständigt förbättra "ordning och reda" - både digitalt och analogt.
Vem är du?
Vi söker dig med gymnasium eller likvärdig utbildning och med goda kunskaper i MS Office eller liknande samt en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på engelska. Vi ser att du är noggrann och bra på att planera och strukturera ditt arbete. Du är serviceinriktad, har en hög integritet och är en god kommunikatör. Då stor del av relationen till cheferna och medarbetarna bygger på förtroende och tillit ser vi att du är en lojal och pålitlig person.
Tjänsten är på 50-75 % med start 21 augusti. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Olofsson på 072-017 52 90 eller
elin.olofsson@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida
www.jurek.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Olofsson 0720-17 52 90
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3529768
Observera att sista ansökningsdag har passerat.