Administrativ Assistent till spännande kund

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-06-28

Om tjänsten
Vi söker nu för kunds räkning en Administrativ Assistent i Stockholm. Som Administrativ Assistent kommer du ha en central administrativ funktion som assisterar och supporterar företagets team med varierande arbetsuppgifter. Du kommer ha en bred kontakt med kunder på nationell nivå. I din roll får du en god inblick i företagets spännande kunder och deras verksamhet runt om i landet, alltifrån stora globala bolag till mindre lokala företag. Som Administratör arbetar du i en rad olika datorsystem, med bland annat personaladministration, olika avtal och skriva offerter. Du kommer ingå i ett sammansvetsat och målinriktat team!

I din roll som Administrativ Assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Mejl- och telefonkontakt, interna som externa parter
• Avtalshantering
• Offerthantering
• Personaladministration
• Assistera med sedvanliga administrativa uppgifter

Tjänsten som Administrativ Assistent är ett konsultuppdrag på heltid med start efter sommaren. Arbetstiderna är förlagda mellan 08:00-17:00 med viss flexibilitet att arbeta både på plats och hemifrån.

Om dig
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom administration och service. Vi söker dig med en mycket god kommunikativ förmåga i både Svenska och Engelska samt har en god datorsystemvana, bland annat i Microsoft Office.

Vidare ser vi att du är en serviceriktad person, hjälpsam och som trivs i en supporterande roll. Vi ser gärna att du är en självgående person som tar eget ansvar för de arbetsuppgifter som tilldelas. Då arbetsdagarna kan innebära ett högt tempo ser vi även att du är strukturerad i ditt arbetssätt, lösningsorienterad och har en god förmåga att prioritera.

Viktigt för tjänster är:
• Erfarenhet av administrativt arbete
• God datorsystemvana
• Goda kunskaper i Svenska och Engelska
• Serviceinriktad och lösningsorienterad

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sofi Coulianos via sofi.coulianos@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administration, Administratör, Administrativ Assistent, Assistent, Support, Personaladministration, Service, Stockholm, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38553".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Sofi Coulianos
Sofi.Coulianos@adecco.se

Jobbnummer
6781806

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: