Administrativ assistent till spännande internationellt bolag, Ki

Manpower Huvudkontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Ledig tjänst!
För att kunna söka på denna tjänst behöver vi CV på engelska.
Till vår kund söker vi nu en administratör som ska assistera säljande kollegor med allt ifrån att vara behjälplig med mötesbokningar på kontoret, ha en löpande kontakt så att säljarna kan ta del av viktig information och introduktion och möten med nya säljare. Du kommer att vara en del av kundens säljprogram och vara den administrativa samordnaren som kan ta emot säljarna på hemmaplan och hålla ihop programmet. Vår kund är ett stort och spännande globalt företag som har sitt kontor i Kista.
Du kommer att vara anställd av Manpower och uthyrd till kund. Detta uppdrag är på heltid med start den 4:e januari och pågår fram till och med den sista juni, med god chans till förlängning.

Vem är du?
Vi söker dig med gymnasieutbildning och gärna en högskoleutbildning inom relevant område.
Du har tidigare administrativ arbetslivserfarenhet, gärna som samordnare/koordinator, och arbetar obehindrat i MS Office.
Som person är du driven och social, du gillar att prata med människor. Du är kommunikativ i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du är en duktig administratör/koordinator och samtidigt välorganiserad, lättlärd och självgående.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Publiceringsdatum
2015-12-04

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta konsultchef Caroline Lyngen, tfn 08-452 33 13.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Kolga

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2562252

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: