Administrativ assistent till Myresjöhus

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Falun, Borlänge, Säter, Hofors, Leksand eller i hela Sverige

Är du en strukturerad person som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och tycker om kundkontakter? Då har vi på Adecco uppdraget för dig med start omgående hos vår kund Myresjöhus!

Publiceringsdatum
2018-08-28

Om tjänsten
I din roll som administratör/assistent kommer du vara "spindeln i nätet" och bistå arbetsledare med administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta med ett spektrum av olika arbetsuppgifter:

• Kontakt med kunder, myndigheter och samarbetspartners
• Framtagande av statistikuppgifter. Hålla Excellistor uppdaterade och kommunicera aktuell information till övriga i organisationen
• Hålla hemsida och andra digitala medier uppdaterade
• Kontroll av ritning och andra dokument
• Planera och koordinera diverse event, besök och konferenser
• Se till så att kontoret i Falun är i ordning, beställa kontorsmaterial förbereda fika osv.
• Övrigt administrativt arbete

Om dig
Vi söker dig som är strukturerad med en stor känsla för ordning och reda. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Som person ska du vara driven med förmåga att se och ta tag i det som behöver göras. Du är serviceinriktad och kommunikativ till din läggning och har ett stort intresse för service och människor. Du ska vara ansvarstagande och flexibel med integritet samt vilja jobba med ständiga förbättringar. Viktigt att du har förmåga att prioritera och arbeta självständigt.
Du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Du behöver också ha god datorvana samt lätt för att sätta dig in i nya system.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Administrativ assistent är ett konsultuppdrag med start snarast. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos Myresjöhus.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Ulrika Struve, ulrika.struve@adecco.se alt. via tel 023 -70 55 96.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Assistent, Myresjöhus, Falun, Koordinator

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-05
Ange följande referens när du ansöker: ref-27300
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Struve 023-70 55 96

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Engelbrektsgatan 25
79160 FALUN

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 25

Jobbnummer
4313669

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: